AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Har ikke vært i mange bryllup, og lurer derfor på om det alltid er sånn at forloveren holder tale? Anonymous poster hash: 6e11e...a46
Gjest Chloe87 Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Jeg trodde det før, men en kollega av med fortalte at hun ikke holdt tale da hun var forlover.
Tropic Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 MÅ ikke, men det er nok forventet. Du får snakke med bruden/brudgommen i så tilfelle
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Må ikke, men det er vanlig. Spør du fordi du skal være forlover selv? Jeg ville i tilfelle tatt det opp med den du er forlover for. Anonymous poster hash: c9fe7...d67
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har vært forlover én gang og jeg laget sang. Det samme gjorde forloveren til brudgommen. Brudeparet visste om det på forhånd og hadde ikke noe imot det. Sangene ble veldig bra også - syntes vi selv. (Fikk gode tilbakemeldinger, da.) Anonymous poster hash: c870a...d89
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Må man ikke det, da? Spør brura Er du en av dem med taleskrekk så har jeg hørt om mange forlovere som med stor suksess har spilt inn lyd eller laget film (satt sammen gamle videoklipp og/eller bilder, filmet venner som kommer med en hilsen osv).
lisske Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Som gjest hadde jeg forventet ett eller annet fra forloverne iallefall. Om det er tale, sang, video, e.l. spiller liten rolle, men noe bør det være, synes jeg da
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Ikke nødvendigvis tale, men sang, film eller noe annet tror jeg er forventet av de fleste. Anonymous poster hash: ecb4e...fa2 1
torias Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Jeg hadde nok blitt skuffet om min forlover ikke ønsket å holde en tale.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Man må ikke, men jeg syns forloveren skal holde tale eller i hvert fall lage til noe annet. Da jeg var forlover syns bruden det var kjempe gøy at jeg holdt tale og viste en film jeg hadde lagd til henne. Hun ble så glad! Anonymous poster hash: 60e98...cd4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Ikke nødvendigvis tale, men sang, film eller noe annet tror jeg er forventet av de fleste. Anonymous poster hash: ecb4e...fa2 Dette. Greier du ikke såpass bør du si fra deg å være forlover. Anonymous poster hash: 59a05...12f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Dette. Greier du ikke såpass bør du si fra deg å være forlover. Anonymous poster hash: 59a05...12f Det kommer vel strengt an på hva bruden/brudgommen forventer? Jeg var i grunnen mer opptatt av at alle i bryllupet mitt skulle ha det bra og kose seg på kvelden, ikke at de skulle gjøre som "forventet". Om forloveren min hadde kommet og sagt at hun ikke taklet tanken på å holde en tale eller gjøre noe annet, så hadde det vært helt greit. Det var langt fra den viktigste oppgaven hennes i mine øyne, det var heller en hyggelig bonus at hun faktisk holdt en tale. Hvis det derimot er veldig viktig for bruden/brudgommen at forloverne holder taler og slikt, så kan jeg være mer enig i det du sier - særlig siden det ER en tradisjonell oppgave. Jeg tenker og at det derfor er viktig at man har en samtale veldig tidlig om hva man forventer/ikke forventer av forloveren. Etter å ha vanket på forumet her i en stund har jeg jo skjønt at det varierer noe voldsomt. Anonymous poster hash: c9fe7...d67 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå