AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 HVOR sjekker dere opp folk? Hvor møter dere noen?! Ser at flere her skriver om Tinder, det er ikke noe for meg da jeg har møtt nok av tullinger fra nettet... Men så har jeg jo aldri møtt noen på byen og kan derfor ikke skjønne om jeg kommer til å møte noen der noengang? Det føles så håpløst!Anonymous poster hash: e92f0...23f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Jeg "skjekker" ikke, synes det fungerer bedre å møte menn gjennom jobb og andre venner for øyeblikket. Anonymous poster hash: fd621...c9c
Gjest Leo Nardo Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Den siste jeg traff inviterte jeg med ut når vi tok heisen sammen.. Har møtt to andre på lesesalen. Har stoppet jenter på gaten. Og så er det jo selvsagt på byen da, men der har jeg alltid møtt kvinner. Er først det siste året jeg har gått over til å møte kvinner mer aktivt på dagtid. Kvinner (og menn) er overalt. Ingen grunn til å vente til klokken 12 på lørdags kveld. PS: Bruker ikke nettdating.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 bump ''ensom singel kvinne lurer på det '' Anonymous poster hash: df334...224 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Det spørs jo hvor gammel du er da og hva du er ute etter.. Når jeg sjekka damer var 75 % av jobben å oppsøke steder/situasjoner der det ville være flere jenter som jeg antok kunne være interessante. Logikken er enkel, jo flere potensielle du møter jo større er sjansen for match. Alle mulige former for venners-venner fester/arrangementer, her har du jo gjerne bekjente så da har du foten innafor døra (dette er kanskje viktigere for gutter, men uansett). Videre alt mulig i regi av universitetet faglig/sosialt. Så har du jo byen, har aldri vært super glad i å sjekke på byen, men jaeger og eilefs kan være bra steder i Oslo. Ganske blandet klientell, ikke så posh som solliplass/akerbrygge, ikke så trashy som mange av de andre sentrumsbarene og ikke så høy hipsterfaktor. Anbefales for folk mellom 20-30ish. Anonymous poster hash: 4b108...31a
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Har kun sjekket opp folk irl. Har ikke sjekket opp noen på nett da jeg ikke er super fan av det, men har blitt sjekket opp noen ganger selv. Forrige dame jeg sjekket opp var på en bar. Hun var ganske søt og viste interesse så da spurte jeg om nr hennes
Gjest Leo Nardo Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har forelsket meg i en jente jeg aldri har snakket med. Tror i hvert fall jeg er forelsket. Hun ser så utrolig sympatisk og snill ut. Veldig vennlig. Ikke noen "babe". Klassisk vakker. Veldig pen. Hun ser på meg og smiler, men holder aldri særlig blikkontakten og ser fort vekk. Enten er hun sjenert - noe hun kan virke som - eller så er hun bare vennlig og søt, slik hun kanskje er med alle andre også. Hun går på samme universitet som meg og jeg vet ingenting om henne. Det er umulig å havne i tilfeldig prat med henne og hun er alltid sammen med en venninne når jeg ser henne ute og går, så jeg er faktisk nødt til å bare ta kontakt direkte. Hittil har jeg bare utsatt det, men nå er det på tide å handle snart. You can do it, Leo. 1
Gjest KrissyHart Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 nei si det.. singel på 11 året.. jeg tar gjerne imot tips også
Gjest Ung tøff mann Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 (endret) nei si det.. singel på 11 året.. jeg tar gjerne imot tips også Fortsett å være den du er så er det nok en heldig mann som får bli kjent med deg Endret 8. mai 2014 av Ung tøff mann
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har forelsket meg i en jente jeg aldri har snakket med. Tror i hvert fall jeg er forelsket. Hun ser så utrolig sympatisk og snill ut. Veldig vennlig. Ikke noen "babe". Klassisk vakker. Veldig pen. Hun ser på meg og smiler, men holder aldri særlig blikkontakten og ser fort vekk. Enten er hun sjenert - noe hun kan virke som - eller så er hun bare vennlig og søt, slik hun kanskje er med alle andre også. Hun går på samme universitet som meg og jeg vet ingenting om henne. Det er umulig å havne i tilfeldig prat med henne og hun er alltid sammen med en venninne når jeg ser henne ute og går, så jeg er faktisk nødt til å bare ta kontakt direkte. Hittil har jeg bare utsatt det, men nå er det på tide å handle snart. You can do it, Leo. Gjør det! Og oppdater her etterpå.. Anonymous poster hash: 65ab6...0fa
Gjest KrissyHart Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Fortsett å være den du er så er det nok en heldig mann som får bli kjent med deg hehe takk for det..
Gjest Leo Nardo Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Gjør det! Og oppdater her etterpå.. Anonymous poster hash: 65ab6...0fa Ok!
Gjest Leo Nardo Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Så henne i dag, men det var på lesesalen og jeg følte ikke for å springe etter henne heller. Kanskje jeg burde? Uansett, jeg skal ta kontakt med henne neste gang jeg ser henne. Det eneste jeg trenger om å gjøre er å gå bort og si "Hei." og så tar jeg resten spontant. Tenker bare å si at jeg har lagt merke til henne og at jeg tenkte jeg burde komme og introdusere meg selv. Har av og til tatt kontakt på en mer direkte måte på dagtid, men tror kanskje jeg avventer det. Sant å si har jeg vært i litt dårlig form den siste tiden, men nå har jeg ikke flere unnskyldninger da jeg føler meg meget bra om dagen. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå