Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!:) det har seg sånn at jeg og en jente fant tonen for rundt en måned siden, og vi har vært mye ilag, hun har sagt at hun liker meg kjempegodt..

men plutselig sa hun at hun mangler følelser for meg, så ble alt stilt mellom oss, vi var ilag nesten hver dag den perioden vi holdt på, også ble det helt stilt etter hun sa hun ikke ville ha meg mer enn en venn.. Men vi har hatt sex, vi holder i hender, også ble alt slutt og det va for rundt en uke siden, vi møttes på fest igår, da prøvde jeg å unngå henne, helt til hun sa hun savnet meg, og da begynte vi å rote.. Og idag har jeg lagt i sengen i flere timer å lurer på hva hun vil, jeg sendte et par meldinger til henne på morningen idag, kun helt enkle meldinger, ingenting om oss.. Men det er JEG som må starte.. Virker som det bare var for en kveld? noen som har vært i samme sitasjon?:s

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heisann! :) det har seg sånn at jeg og en jente fant tonen for rundt en måned siden, og vi har vært mye ilag, hun har sagt at hun liker meg kjempegodt..

men plutselig sa hun at hun mangler følelser for meg, så ble alt stilt mellom oss, vi var ilag nesten hver dag den perioden vi holdt på, også ble det helt stilt etter hun sa hun ikke ville ha meg mer enn en venn.. Men vi har hatt sex, vi holder i hender, også ble alt slutt og det va for rundt en uke siden, vi møttes på fest igår, da prøvde jeg å unngå henne, helt til hun sa hun savnet meg, og da begynte vi å rote.. Og idag har jeg lagt i sengen i flere timer å lurer på hva hun vil, jeg sendte et par meldinger til henne på morningen idag, kun helt enkle meldinger, ingenting om oss.. Men det er JEG som må starte.. Virker som det bare var for en kveld? noen som har vært i samme sitasjon?:s

Er du 15 år gammel?

Anonymous poster hash: 3ba26...9f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...