Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket mobilabonnement har du og ville du anbefale det? Skal bytte abonnement nemlig og vi vet ikke hvilket vi vil ha. :klo:

Anonymous poster hash: 53755...3f1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tele 2, og betalte 230,i mnd. Så ringer det en fra onecall og tilbyr til kr 199 pr mnd. Begge selskapene var med fri ring og mld. Huswker ikke hvor mye data, for det bruker jeg uansett lite.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg sa ja til onecall, for det er kun liten forskjell.

Når regningen kommer fra onecall er den større enn hva jeg pleide å få fra tele 2.

Jeg bruker å sende en del mld, men de tar 0.39 øre for svarbekreftelse...??? den VAR NY FOR MEG

Anonymous poster hash: d3697...5f7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tele 2, og betalte 230,i mnd. Så ringer det en fra onecall og tilbyr til kr 199 pr mnd. Begge selskapene var med fri ring og mld. Huswker ikke hvor mye data, for det bruker jeg uansett lite.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg sa ja til onecall, for det er kun liten forskjell.

Når regningen kommer fra onecall er den større enn hva jeg pleide å få fra tele 2.

Jeg bruker å sende en del mld, men de tar 0.39 øre for svarbekreftelse...??? den VAR NY FOR MEG

Say what? Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Chess sjakk matt og OneCall Folkepakka er begge 199,- i mnd for fri sms/ringe/mms og 1000 mb. Valgte chess siden jeg får den til 179,- som student.

Anonymous poster hash: 14cd1...558
AnonymBruker
Skrevet

Tror det har noe å gjøre med en innstilling på mobilen din du kan skru av. Syntes også å huske man kunne få tilbakebetalt for slike tjenester hvis det var mobiler av noen ulike merker. Bruker onecall selv, aldri betalt for en slik tjeneste. Da blir det jo ikke billigere :) du burde ringe dem!

Anonymous poster hash: c049a...b3c

AnonymBruker
Skrevet

Har Netcom flexitalk til 99 kroner. Det er et utgått abonnement, så jeg skal holde på det så lenge jeg kan siden det ikke kan bestilles på nytt. De har gått over til kun dyrere abonnementer, som er dårlig nytt for oss som bruker telefonen lite.

Anonymous poster hash: d163d...54a
Skrevet

De fleste operatørene har det samme tilbudet til samme pris. Fri ringing og sms + 1 GB data for 199,- Grunnen til at jeg valgte one call er at det du får inkludert gjelder i hele europa, sparer mye penger der.

AnonymBruker
Skrevet

SMS kvittering er da ikke gratis hos noen leverandører?

Anonymous poster hash: d8895...666

AnonymBruker
Skrevet

De fleste operatørene har det samme tilbudet til samme pris. Fri ringing og sms + 1 GB data for 199,- Grunnen til at jeg valgte one call er at det du får inkludert gjelder i hele europa, sparer mye penger der.

Hvilken pakke er dette? Finner bare folkepakka til den prisen, og den har vel ikke Europapriser inkludert.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det har noe å gjøre med en innstilling på mobilen din du kan skru av. Syntes også å huske man kunne få tilbakebetalt for slike tjenester hvis det var mobiler av noen ulike merker. Bruker onecall selv, aldri betalt for en slik tjeneste. Da blir det jo ikke billigere :) du burde ringe dem!

Anonymous poster hash: c049a...b3c

SMS kvittering slås av/på i innstillingene på mobiltelefonen. Leverandøren din kan verken slå det på eller fjerne det for deg. Det er ikke gratis hos noen leverandører.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forøvrig spent på hva som skjer når selskapene blir pålagt å ha samme priser i Europa som innenriks. Kan vi forvente en høyere pris generelt? Enda godt Televerkets dager er talte og det finnes konkurranse mellom selskapene.

Skrevet (endret)

Hvilken pakke er dette? Finner bare folkepakka til den prisen, og den har vel ikke Europapriser inkludert.

Det er folkepakka jeg har. Fikk sms for en stund siden om at det nå er fri bruk i hele europa, regner med at det er pga de nye EU reglene.

Hmm ser ut som jeg har misforstått. Det er kun norden som er inkl i fri bruk. I resten av Europa har de satt ned prisene til det det koster i norge.

Endret av pippip
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også one call før, til 199 kr per mnd. Var fornøyd med alt, bortsett fra at jeg ikke fikk til å motta eller sende mms. Av og til gikk det, ellers ikke. Ble til slutt så lei av å snakke med kundeservice, når ingen av rådene deres hjalp med. Har hørt flere med one call som sliter med mms-ene og innstillingene på telefonen.

Byttet til telenor som hadde samme pris, og nå er det null problem å sende og motta mms.

Anonymous poster hash: 66c8c...fbc
AnonymBruker
Skrevet

SMS kvittering slås av/på i innstillingene på mobiltelefonen. Leverandøren din kan verken slå det på eller fjerne det for deg. Det er ikke gratis hos noen leverandører.

Hvordan slår jeg av det på Samsung galacy 111

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forøvrig spent på hva som skjer når selskapene blir pålagt å ha samme priser i Europa som innenriks. Kan vi forvente en høyere pris generelt? Enda godt Televerkets dager er talte og det finnes konkurranse mellom selskapene.

Til din informasjon er djuice en del av Televerket og har samme priser som de andre billige leverandørene.

Anonymous poster hash: 789ee...b6b

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til din informasjon er djuice en del av Televerket og har samme priser som de andre billige leverandørene.

Anonymous poster hash: 789ee...b6b

Her var noen for ung til å skjønne hva jeg mente :)

Kanskje ikke så rart, det må høres helt vilt ut for folk i dag når man forteller om telemonopol og flere års ventetid på å få en telefon i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...