AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Huff, jeg trenger litt hjelp til å roe meg Jeg har en tendens til å ha veldig stort behov for kontinuerlig bekreftelse eller hva man skal kalle det. Han har tatt opp kontakten en del den siste tiden, og jeg har følt litt at endelig får jeg litt fra han, og det toppet seg med et tydelig og direkte kompliment med hjerte og det hele nylig. Det er ganske stort for han å være, han er ikke typen som gir komplimenter.. Og han er vel egentlig en like rundt-grøten-person som det jeg er;) Men så er problemet at jeg klarer ikke å "roe" meg ned med dette. Sitter konstant å ser på telefonen for å høre mer mer mer fra han. Enda alt som har kommet fra den kanten i det siste har vært positivt. Jeg blir helt "desperat" hvis han f.eks ikke svarer på en random snap, eller om det går en stund før jeg får noe fra han. Mye vil ha mer på en måte.. Vi har kjent hverandre lenge, jeg kjenner han godt og vet at han er dårlig på komplimenter og sånn kontinuerlig chatting etc, Så egentlig er dette et big step up. Faen at jeg ikke bare kan glede meg over noe som burde være positivt, for det er vel positivt å få hjerte og et direkte kompliment (hvertfall fra en som ikke har som vane og gi den slags)???Bør jeg da henge meg opp i at han ikke sender meg ting hele jævla tiden?? Og når jeg skriver at jeg blir sånn desperat så er det bare inni meg. Jeg prøver å tøyle meg å ikke sende så mye til han heller. Prøver å være litt cool og avslappa, men samtidig "svare" litt på å være litt flørtende. Samtidig som vi sender hverandre vanlige ting også. Men jeg tør ikke helt å kjøre på meg veldig direkte ting, for tenk om tenk om tenk om han ikke mente det. Hahaha herregud jeg er håpløs. (Bare legger til for ordens skyld at det er avstand inne i bildet og at vi har hatt noe på gang før, men har de siste årene bodd langt unna hverandre og ikke hatt så mye kontakt, men litt). Anonymous poster hash: 124af...93d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Dette hørtes veldig desperat ut, ja. Prøv å få et annet bilde av deg selv, som en kvinne med selvrespekt, verdighet og ro. Anonymous poster hash: ea3bc...6ed 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Ja jeg vet. Og klarer jo å ikke fremstå slik;) Men det er slitsomt å være så ekstremt usikker Anonymous poster hash: 124af...93d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Det der har ikke noe med å være ekstremt usikker å gjøre, det har med at du har behov for konstant oppmerksomhet og komplimenter. Jeg er også ekstremt usikker, men er overhode ikke sånn. Anonymous poster hash: 048ac...c55 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Det der har ikke noe med å være ekstremt usikker å gjøre, det har med at du har behov for konstant oppmerksomhet og komplimenter. Jeg er også ekstremt usikker, men er overhode ikke sånn. Anonymous poster hash: 048ac...c55 eh nei. Jeg har ikke behov for konstant oppmerksomhet eller komplimenter, er ikke vant til det i det hele tatt. Men jeg er jo veldig forelska, og er kjempeusikker på meg selv og klarer ikke å tro på det hvis noen viser noe som jeg objektivt sett kan se er en slags interesse. Og da kommer behovet for mer bekreftelse fra akkurat han. Anonymous poster hash: 124af...93d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Er ganske sikker på at du er det. Det har ikke noe med usikkerheten å gjøre, Sier jo selv at du har behov for kontinuerlig bekreftelse. Usikkerhet har å gjøre med at er ikke helt sikker på at han liker deg eller ikke (noe han tydligvis gjør), men han er ikke på nok for deg. Forteller deg hvor søt du er, gir deg ikke nok oppmerksomhet, sender deg hjerter hele tiden. Usikkerhet har med at du ikke tør å gå videre fordi du ikke liker kroppen din, ikke at du ikke får en snap tilbake etter 30 sekunder. Hvis dere har kjent hverandre lenge burde du være over det stadiet nå når det kommer til usikkerhet. Så ditt behov for oppmerksomhet og bekreftelse har nok mer med personligheten din å gjøre, og hvis du ikke takler lite oppmerksomhet, så finner du deg en som sender deg meldinger med hjerte 2 ganger i timen. Er i akkurat samme situasjon. Anonymous poster hash: 048ac...c55 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Er ganske sikker på at du er det. Det har ikke noe med usikkerheten å gjøre, Sier jo selv at du har behov for kontinuerlig bekreftelse. Usikkerhet har å gjøre med at er ikke helt sikker på at han liker deg eller ikke (noe han tydligvis gjør), men han er ikke på nok for deg. Forteller deg hvor søt du er, gir deg ikke nok oppmerksomhet, sender deg hjerter hele tiden. Usikkerhet har med at du ikke tør å gå videre fordi du ikke liker kroppen din, ikke at du ikke får en snap tilbake etter 30 sekunder. Hvis dere har kjent hverandre lenge burde du være over det stadiet nå når det kommer til usikkerhet. Så ditt behov for oppmerksomhet og bekreftelse har nok mer med personligheten din å gjøre, og hvis du ikke takler lite oppmerksomhet, så finner du deg en som sender deg meldinger med hjerte 2 ganger i timen. Er i akkurat samme situasjon. Anonymous poster hash: 048ac...c55 Haha nei huff jeg takler jo ikke folk som er sånn du beskriver. Jeg lurer vel egentlig i bunn og grunn på om han/gutter/menn kan være interessert uten å kjøre på nettopp sånn som du skriver her. Kan gutter være usikre, føle for å backe litt tilbake etter å ha vært litt på osv? Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, jeg ender opp med å svare "flørtende" de gangene han er det, og ellers sende han litt hverdagslige ting selv. Klarer ikke gå til det skrittet å starte flørtende. Fordi jeg ikke føler jeg har fått det tydelig nok fra han (er egentlig hjerte og et svært kompliment tydelig?) osv. Blir gæren av at jeg ikke klarer å tro det, og fordi han etter disse litt mer direkte tydelige og flørtende greiene ikke følger opp med like mye "flørt" hele tiden. Anonymous poster hash: 124af...93d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 48f1d...15b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Hvor gamle er dere?Anonymous poster hash: 48f1d...15b Alt for gamle til å Holde på sånn her. Men vi er begge uerfarne med forhold og dårlig på følelser og snakking om det osv. Anonymous poster hash: 124af...93d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 ohmygod jeg liker han så godt Anonymous poster hash: 124af...93d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Hvor lang avstand er det mellom dere da? Og har han gitt noen flere hint om at det kan være noe håp? Avstandsforhold eksisterer jo overalt og om du "spiller" det riktig tror jeg helt fint du kan klare det! Spesielt om dere har hatt noe på gang før! Anonymous poster hash: 48f1d...15b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Hvor lang avstand er det mellom dere da? Og har han gitt noen flere hint om at det kan være noe håp? Avstandsforhold eksisterer jo overalt og om du "spiller" det riktig tror jeg helt fint du kan klare det! Spesielt om dere har hatt noe på gang før! Anonymous poster hash: 48f1d...15b Tar gjerne i mot noen tips til hvordan jeg kan "spille" det riktig;) Er det et hint om at det kan være håp det jeg skrev om i hovedinnlegget? Det er vel generelt sånn nå at kontakten har tatt seg veldig opp og han tar mye mer kontakt og refererer ofte til interne ting mellom oss, eller til noe vi har opplevd sammen som han syns var hyggelig og sånn. Og tatt i betrakning at jeg vet litt hvordan han er så tolker jeg det som interesse, men det er så sykt farlig å begynne med det. Anonymous poster hash: 124af...93d
Gjest Whitestripes Skrevet 4. mai 2014 #14 Skrevet 4. mai 2014 Jeg ble sliten bare av å lese innlegget ditt. Du må lære deg å slappe av. Livet ditt bør ikke dreie seg rundt kun han og hva han vil, og definere hvordan du har det. Det må være fryktelig slitsomt å stresse og analysere så fælt. Ta det litt mer som det kommer. Vær deg selv (i en litt mer avslappet utgave), også lar du ting utvilke seg naturlig. Ingen orker å være så på hele tiden som du forventer av han.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Jeg ble sliten bare av å lese innlegget ditt. Du må lære deg å slappe av. Livet ditt bør ikke dreie seg rundt kun han og hva han vil, og definere hvordan du har det. Det må være fryktelig slitsomt å stresse og analysere så fælt. Ta det litt mer som det kommer. Vær deg selv (i en litt mer avslappet utgave), også lar du ting utvilke seg naturlig. Ingen orker å være så på hele tiden som du forventer av han. Jeg vet jo det, og derfor jeg prøver å få det ut her istedet;) Men kan ikke noen komme med noen tilbakemelding på spørsmålene mine istedet så kanskje jeg kan klare å roe meg litt Anonymous poster hash: 124af...93d
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #17 Skrevet 4. mai 2014 Dette hørtes veldig desperat ut, ja. Prøv å få et annet bilde av deg selv, som en kvinne med selvrespekt, verdighet og ro. Anonymous poster hash: ea3bc...6ed F.eks...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 jeg skrev jo inn her fordi jeg VET at jeg føler meg sånn desperat, så trenger ikke å bare få høre det. Jeg tøyler meg og oppfører meg ikke sånn overfor han. Men det jeg virkelig trenger litt backing på er hvordan jeg skal forholde meg til det han sender til meg, få noe tilbakemelding på det jeg lurer på ift om han kan være interessert og hvordan gutter er i sånne situasjoner, ut fra hvordan jeg har beskrevet han. Anonymous poster hash: 124af...93d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 Skulle ønske det var noen kloke menn på kvinneguiden;)Anonymous poster hash: 124af...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå