Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min flyttet ut for 8 mnd siden. Han eide senga "vår" men jeg spurte han om jeg ikke kunne låne den til jeg fikk spart opp til egen(jeg er student med trang økonomi og han skulle bo hos moren sin og der er det gjesteseng) Nei det kunne jeg visst ikke han skulke hente alt. Så jeg satte den i boden min og lånte penger av foreldrene mine til ny. Han kom senere og flyttet ut småting når jeg var på jobb. Han tok kaffetrakteren og bestikk å mye andre ting på kjøkkenet han overhodet ikke hadde bruk for enda siden han skulle bo hos moren til han fant ei leilighet. Spurte om jeg ikke kunne låne det inntil videre men fikk ikke noe svar. Boden MIN er den dag idag fullstappet av hans ting. Senga står der enda og opptar mye plass. Har sagt til han maaaange ganger att jeg trenger boden til mine egne ting men han henter det aldri. Synes bare han er jævlig respektløs som forventer att han kan bruke kjellerboden min når han var så smålig att jeg ikke kunne bruke tingene ei stund til jeg fikk råd til nye. Når jeg sier han må hente det blir han nesten sur på meg også... Hva bør jeg gjøre? Føler bare han er en respektløs dritt som tror jeg skal være grei med han når han ikke engang lot meg bruke senga vi hadde sammen til jeg fikk ny.

Anonymous poster hash: 3548b...d9c

Anonymous poster hash: 8874a...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi beskjed om en dato, feks. en uke frem i tid. "Du har frist til 7. mai å hente resten av tingene dine, ellers selges/kastes de. Jeg utsetter ikke nå lenger."

• Liker 6
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Han høres ut som en stor idiot. Sett et ultimatum, enten henter han tingene innen noen dager eller de havner på fyllingen/fretex el

Skrevet

"Hei. Du har en uke til å hente tingene dine på. Henter du de ikke innen den tid, så finner du de under GIS BORT på finn.no. Hilsen eks."

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet