Gå til innhold

Blir håpløst fort betatt av gutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år, og har vært singel en stund. Jeg er en ganske flørtende person, men er per i dag usikker på om jeg vil inngå et forhold med noen, eller leve litt som singel først. Men, jeg har et problem (hvis det kan kalles det) og det er at jeg blir ekstremt fort betatt av gutter. Dette gjelder også gutter jeg nesten ikke kjenner. Særlig fort betatt blir jeg av gutter jeg vet liker meg/synes jeg er pen. Her om dagen begynte jeg å "snap'e" med en gutt jeg egentlig ikke synes er så fin, men når han viser at han liker meg, blir jeg så betatt likevel. Bare den siste måneden har jeg en gang nesten ikke oversikt over alle guttene jeg har vært helt på tuppa etter. Det kan være en ny bare etter noen dager.

Synes dette er slitsomt, men føler ikke det er noe jeg kan styre. Noen som er/har vært i samme situasjon, eller likevel har noen tips til hvordan jeg kan håndtere dette?

Anonymous poster hash: 242fb...9dd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er som å lese om meg selv. Har det akkurat på samme måte. Jeg tror egentlig du bare må nyte det nå mens det varer. Flørt og kos deg mens du er singel, så roer nok alt seg den dagen du er etablert med kjæreste og alt!

Anonymous poster hash: 889d6...984

• Liker 1
Skrevet

Vi sitter i samme båt! :) Har heldigvis slått meg til ro med en ordentlig god gutt nå, og det er bare han jeg har øynene for! :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er nok en person som trenger oppmerksomhet fra andre menn for å føle deg bra. Jeg er ganske lik deg selv. Liker å flørte og få menns oppmerksomhet fordi det gir meg en bra selvfølelse :)

Anonymous poster hash: ecf06...f9a
Skrevet

Hehe. Dere er litt heldige. Blir veldig sjeldent betatt, og forelskelse er noe annet igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...