AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har trent hele livet. Ikke ekstremt, men normalt for å holde vekta og for helsa. Har ikke noe behov for å deile meg foran kameraet! Dere tenker kanskje at ingen andre trener, men det gjør faktisk de fleste. Forskjellen er at de har gjort det HELE livet, så ingen vits å skulle dokumentere det. Spar meg! Jada, tightsen din matcher drikkeflaska! Åååjda, så deilig du ser ut i oransj, men alle gjennomskuer din higen etter komplimenter. Du driter deg bare ut! Ta et bilde når du er svett i det minste. Et bilde hvor du jogger og er rød i ansiktet...ånei, kan jo ikke det du som alltid må se fresh ut. Og de teite hadhtagsa kan jeg også gjerne slippe å se. Fitness, pink, blonde, blue eyes, cute.....hva f har det med trening å gjøre. Som yngre trente dere aldri, men som flokkdyr følger dere jo trenden i 2014..velkommen etter... og trener for å se deilige ut, ene og alene. Anonymous poster hash: 8bfa2...28e 22
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Også kalt oppmerksomhetssyke, jeg har trent aktivt i 10 år og det er så ultrapatetisk når folk legger ut selfie på treningssentre. Er det det som er poenget med å trene? Ta bilde av seg selv i treningstøy for å vise hele verden hvor fantastisk flink en er. Latterlig. "Jammen det gir jo motivasjon og det er ikke på grunn av å skryte" Bullshit. Anonymous poster hash: be581...597 6
kills Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Vel, må innrømme at jeg synes det er irriterende med folk som absolutt skal dokumentere alt de gjør på treningssenteret. Særlig de som tar speilbilder og ikke tar hensyn til at vi andre ikke ønsker å være med på bilde. 2
Zinnia Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Haha, kjenner følelsen innimellom Men det er vel noe med den generelle overfladiske tilnærmingen som irriterer, uansett om det er trening eller noe annet det gjelder. Hvor man fokuserer på det synlige som følger med, det sosiale og imaget, hva nå det er. Og så blir liksom selve essensen og den indre motivasjonen glemt et sted på veien.
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Jeg driter i det, og tenker at samme HVORFOR de trener, så lenge de trener. Bilder jeg ikke liker blar jeg fort forbi.Og om noen tar bilder av seg selv på treningsenteret så må de gjerne gjøre det, så lenge de ikke tar bilder av meg. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Så ufattelig enig!! Men disse som gjør dette er så tykkhodet at de se ikke sin egen selvforherligelse. Men uansett bedre at de gjør dette enn at de ender opp med psykiske problemer pga null identitet. Anonymous poster hash: 6c216...a87 1
Gjest Hyssingen Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Føler akkurat det samme om folk som tar bilde av natur. ALLE vet det er natur utenfor døra di. Jeg driter i om du befinner deg i den, med matchende jakke og sko. Tar bilde ene og alene fordi det ser fint ut. SPAR MEG! Flokk med sauer hele gjengen. Endret 1. mai 2014 av uAnonymbruker 8
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har trent hele livet. Ikke ekstremt, men normalt for å holde vekta og for helsa. Har ikke noe behov for å deile meg foran kameraet! Dere tenker kanskje at ingen andre trener, men det gjør faktisk de fleste. Forskjellen er at de har gjort det HELE livet, så ingen vits å skulle dokumentere det. Spar meg! Jada, tightsen din matcher drikkeflaska! Åååjda, så deilig du ser ut i oransj, men alle gjennomskuer din higen etter komplimenter. Du driter deg bare ut! Ta et bilde når du er svett i det minste. Et bilde hvor du jogger og er rød i ansiktet...ånei, kan jo ikke det du som alltid må se fresh ut. Og de teite hadhtagsa kan jeg også gjerne slippe å se. Fitness, pink, blonde, blue eyes, cute.....hva f har det med trening å gjøre. Som yngre trente dere aldri, men som flokkdyr følger dere jo trenden i 2014..velkommen etter... og trener for å se deilige ut, ene og alene.Anonymous poster hash: 8bfa2...28e Hvis du har trent hele livet, hvorfor vet du ikke at effekten av trening først oppstår når man får komplimenter av andre? Se på Fotballfrue - hun spiser og trener normalt, men er superfit, siden hun alltid får masse komplimenter. Farge på klær og drikkeflaske blir dermed SUPERVIKTIG. Hallå. 3
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Folk tar jo bilder av det de interesserer seg for: barna sine,naturen, seg selv, kjøretøy osv. Så alle følger en flokk da eller? Edit: rettere sagt, alle er en flokk med sauer da ? Endret 1. mai 2014 av Crobern 3
Gjest Hyssingen Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Folk tar jo bilder av det de interesserer seg for: barna sine,naturen, seg selv, kjøretøy osv. Så alle følger en flokk da eller? Edit: rettere sagt, alle er en flokk med sauer da ? Hele gjengen. Du skal aldri gjøre noe som andre også gjør. Da er du en sau. 3
Gjest Steamboat Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Tull og tøys, jenter bør fortsette å poste digge bilder av dem selv.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Og JEG skjønner ikke at noen gidder å bry seg med om andre søker oppmerksomhet. Jeg driter i det. Alle har vi vårt, å ta selfie på treningssenter er ikke dummere enn mye annet... Fordømmelse derimot, synes jeg er teit. Folk som synes de er bedre enn andre ;-) Anonymous poster hash: 1f17a...bc9 10
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Hele gjengen. Du skal aldri gjøre noe som andre også gjør. Da er du en sau. Haha. Gud forby!!
idapia89 Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Hele gjengen. Du skal aldri gjøre noe som andre også gjør. Da er du en sau.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #15 Skrevet 1. mai 2014 Folk tar jo bilder av det de interesserer seg for: barna sine,naturen, seg selv, kjøretøy osv. Så alle følger en flokk da eller? Edit: rettere sagt, alle er en flokk med sauer da ? Synes de som poster selfies, gjerne flere ganger i uka er de verste. Hva er vitsen med å poste et bilde av ansiktet ditt? For å vise verden hvordan du ser ut? Selvfølgelig er det for å få komplimenter, og venner og bekjente glemmer ikke hvordan du ser ut selv om du ikke har sett dem på et par dager... Og hvor interessant er det å se bilde etter bilde av en person i treningstøy tatt i speilet? Synes det er fjortis å ta bilde av seg selv i speilet, uansett om det er på trening eller ikke. Som ts sier, få heller noen til å ta et bilde av deg når du er på joggetur i skogen feks, det er mye mer spennende å se og blir et mye finere bilde! Anonymous poster hash: 83a56...612 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #16 Skrevet 1. mai 2014 Tull og tøys, jenter bør fortsette å poste digge bilder av dem selv. Synes man virker oppmerksomhetssyk når man tar bilder av seg selv til en hver tid og legger ut. Du får heller gå ut (nå som det nærmer seg sommer) og se på jenter irl, enn jenter som fisker etter komplimenter på instagram. Synes man virker usikker på seg selv... Tror ikke jentene med selvtillit har noe behov for å poster slike bilder;-) Anonymous poster hash: 83a56...612 3
Gjest Elisabeta Skrevet 1. mai 2014 #17 Skrevet 1. mai 2014 Eller så kan dere jo f,eks bare slette hele face og insta. Problem solved. Så slipper dere sutre om det her inne Ciao
Gjest Steamboat Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Synes man virker oppmerksomhetssyk når man tar bilder av seg selv til en hver tid og legger ut. Du får heller gå ut (nå som det nærmer seg sommer) og se på jenter irl, enn jenter som fisker etter komplimenter på instagram. Synes man virker usikker på seg selv... Tror ikke jentene med selvtillit har noe behov for å poster slike bilder;-) Anonymous poster hash: 83a56...612 Selvsagt er man oppmerksomhetssyk, men liker fortsatt å se på slike bilder. Prøver å ikke stirre på jentene jeg møter i virkeligheten:-)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Eller så kan dere jo f,eks bare slette hele face og insta. Problem solved. Så slipper dere sutre om det her inne Ciao Jeg har faktisk gjort det (altså instagram) Synes det er så mye overfladisk som postes der. Anonymous poster hash: 83a56...612
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #20 Skrevet 1. mai 2014 bitter? Anonymous poster hash: 0dfe1...8e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå