Gå til innhold

Hellstrøm nå i kveld.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tro de to bare var 22 og 23 år :sjokkert: De så mye eldre ut

Anonymous poster hash: 8b811...fe7
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om de spiser litt fett nå, og fløtesaus så kommer de til å gå ned i vekt. De spiser jo mye mer grønnsaker, og holder seg unna masse av verstingene.

Man kan jo ikke forvente at man aldri mer skal spise saus fordi man slanker seg. Man må jo kunne unne seg noe ekstra i spesielle anledninger.

Nei, men skal man ned i vekt så helper det ikke å bake mye kaker, og tillegg føle at det må bli spist opp. Min følelse er at de ikke var blitt særlig innstilt på å endre så mye.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De hjalp ikke akkurat på inntrykket mange har av totninger som ganske så tilbakestående.

Tragiske folk.

Anonymous poster hash: 98487...4a5
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, men skal man ned i vekt så helper det ikke å bake mye kaker, og tillegg føle at det må bli spist opp. Min følelse er at de ikke var blitt særlig innstilt på å endre så mye.

Neida, men noe endring er jo bedre enn ingen endring. Kanskje de stagnerer på vekten da, i stedenfor å gå opp enda 10kg i året.

Og hun hadde vel bakt til bursdag, det var vel ikke som at hun bakte hver dag.

Endret av Mynona
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Kan ikke tro de to bare var 22 og 23 år :sjokkert: De så mye eldre ut

What, serr? Trodde de var rundt 35 år jeg..

Endret av magicpie
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

What, serr? Trodde de var rundt 35 år jeg..

Ja, jeg fikk helt sjokk :(

Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner, samt svar til dette.

Irrlys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

..det er veldig vanskelig å motstå når den andre spiser rask og usunn mat.

Da bør man jobbe litt med selvdisiplinen. Det ideelle hadde jo vært om begge spiste noenlunde sunt. Men å gi seg ende over fordi den andre aldri har smakt fisk osv. er jo håpløst.

Skjønner ikke at noen kan stappe i seg så mye junk jeg. Det er jo rett og slett ekkelt.

Anonymous poster hash: 377e6...464

• Liker 4
Skrevet

Trodde "Hellstrøm rydder opp" er et matprogram med fokus på å lage sunnere mat, ikke et rent slankeprogram. Dermed synes jeg også han var unødig streng da han var på ettervisitt. Tatt i betraktning utgangspunktet så hadde de jo forbedret sunnhetsgraden betraktelig. Muligens er det riktig vei for to som har levt på så ensidig kost som det som var tilfellet i dette programmet? Hadde de hoppet rett på kaninfor og vann til alle måltider kunne det muligens blitt litt vel tøft.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem kommer hjem med cola, chips, sjokolade, godteri og usunn mat, når de vet at hellstrøm skal kontrollere etter på? Ja paret kjøpte salat og frukt, men det var trossalt mye usunn mat der også.

Anonymous poster hash: 816f2...5e2
  • Liker 10
Gjest Mary Quant
Skrevet

Det virket ikke som hun hadde lært så mye av de Grethe Rode-kursene.. Hvor mange kalorier inneholder en vanlig middag? Marte: 3500 kcal! Er det mulig?

Hehe akkurat det reagerte jeg og på.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Trodde "Hellstrøm rydder opp" er et matprogram med fokus på å lage sunnere mat, ikke et rent slankeprogram. Dermed synes jeg også han var unødig streng da han var på ettervisitt. Tatt i betraktning utgangspunktet så hadde de jo forbedret sunnhetsgraden betraktelig. Muligens er det riktig vei for to som har levt på så ensidig kost som det som var tilfellet i dette programmet? Hadde de hoppet rett på kaninfor og vann til alle måltider kunne det muligens blitt litt vel tøft.

Ja men det ER vanskelig å gå ned i vekt og det krever viljestyrke, akkurat det tror jeg manglet der selvom litt var blitt bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tro de to bare var 22 og 23 år :sjokkert: De så mye eldre ut Anonymous poster hash: 8b811...fe7

Shit pommesfrites! Jeg trodde de var 10-15 år eldre!

Anonymous poster hash: fbb5a...1bf

• Liker 3
Skrevet

Det virket ikke som hun hadde lært så mye av de Grethe Rode-kursene.. Hvor mange kalorier inneholder en vanlig middag? Marte: 3500 kcal! Er det mulig?

Hun må ha følt seg bra dum da hun fikk vite hvor mye det egentlig er.

3500 kalorier er jo nesten to dagers kaloribehov for en voksen kvinne. (Avhengig av flere faktorer så klart).

Er ellers enig med alle som sier at hun må ta ansvar for sin egen vektoppgang.

• Liker 3
Gjest Timber
Skrevet

Kostholdet til enkelte på de programmene er fascinerende...

Men som flere over her blir det for dumt å skylde på typen ja. Flere av disse familiene har jo bevist at det er mulig å spise hver sin middag. Men Hellstrøm prøvde kanskje å spille på samvittigheten hans for å få han til å endre seg?

Skulle vært spennende å se hvordan det går med de enda litt senere. Virket ikke som de var så veldig motiverte for å prøve å gå ned i vekt (og var jo derfor hun hadde tatt kontakt vel?).

AnonymBruker
Skrevet

Hvem kommer hjem med cola, chips, sjokolade, godteri og usunn mat, når de vet at hellstrøm skal kontrollere etter på? Ja paret kjøpte salat og frukt, men det var trossalt mye usunn mat der også.

Anonymous poster hash: 816f2...5e2

Begynner å lure på om det var litt arrangert... Dvs at de ble bedt om å handle inn noe godteri for å lage god tv.

Ellers så tenker de jo ikke feil med å kose seg litt... Selv Grete Roede legger vekt på det, men det ble kanskje litt vel mye på de her.

Uansett så hadde de iallefall bedret kostholdet, ja det var fett, men en smule mer variert.

Anonymous poster hash: 49eef...90f

AnonymBruker
Skrevet

Som Hellstrøm selv innså iløpet av programmet var nok Marte litt mer komfortabel med denne livsstilen enn hun ville innrømme.

Hvorfor skal man kose seg med fløtesaus og en hel pakke sjokolade når man er på full fart til å ete på seg all slags elendighet og sykdommer. Det finnes da magrere alternativer som også er kjempegodt. Og må kos absolutt være mat?! Nei, ble litt sjokkert over hele episoden og innstillingen.

Anonymous poster hash: 217de...285
  • Liker 3
Skrevet

Ja men det ER vanskelig å gå ned i vekt og det krever viljestyrke, akkurat det tror jeg manglet der selvom litt var blitt bedre.

Akkurat DET er jeg helhjertet enig i, men det får de ta på sin egen kappe nå når de har fått starthjelpen av Hellstrøm, synes jeg.

Gjest Anastasia
Skrevet

En voksen mann som aldri har smakt fisk eller druer før? :haar:

Det tenkte jeg og! Hva slags foreldre hadde han liksom? Han påstod jo også at han aldri hadde smakt en grønnsak, EVER! Taco uten salat, mais etc må jo være utrolig kjedelig.

• Liker 2
Gjest Timber
Skrevet

Han har vel ikke vært den verste der heller. Som han som spiste kun brødskriver med nugatti... I de familiene de oppdrar barn må det være utrolig frustrerende at en av foreldrene har et kosthold som virker helt bak mål...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...