AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg synes det er tåpelig at mannen får skylda for at dama har gått opp 40kg siden de ble sammen. Hellstrøm sa til han: "Dere får i dere for mye fett fordi DU ikke vil ha annen mat." Han sa også "Marte har rast opp i vekt, det skyldes kostholdet til Lars." Hvis jeg hadde blitt sammen med en som viste seg å ha et skikkelig dårlig kosthold, kunne det ikke falle meg inn å henge meg på. Jeg synes det er kjempekos å lage mat sammen med kjæresten, og spise sammen. Men ville heller at vi spiste ulike retter enn at jeg skulle begynne å spise burger, lasagne med fløte i stedet for melk, fritert potet osv... Anonymous poster hash: 377e6...464 11
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Enig med deg. Martes ekstra kilo må hun selv ta på seg skylda for. Å dytte skylda over på Lars gagner ingen av dem Anonymous poster hash: a8869...cfc 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Kom nettopp en forklaring fra henne. Hun må ta sin del av skylda. Men ja, det er nok lettest å bare henge med på det han spiser, når han ikke rikker seg. Anonymous poster hash: 3f1dd...275
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Dette reagerte jeg også på. Synes det var en rar ting å si. Marte er da en voksen kvinne, og må ta ansvar for sin egen kropp selv om kjæresten ikke gjør det. Hvor vanskelig kan det være å kjøpe inn salat, frukt og sunn mat. Anonymous poster hash: 816f2...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Ikke rart de legger på seg når de spiser frityrstekt pomfrites og 2 burgere hver til midag Anonymous poster hash: d6961...723 2
magicpie Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 (endret) En voksen mann som aldri har smakt fisk eller druer før? Endret 1. mai 2014 av magicpie 12
Gjest Keljo Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Synes det er dårlig gjort å skylde alt på han. Ja, det er lett å gi opp med en sånn samboer, men det er ikke han som dytter maten inn i munnen hennes. Og hun sa hun hadde gått på Grete Roede, pulverdietter, og forsøkt trening og sunt kosthold. Hun kan ikke ha prøvd trening og sunt kosthold så lenge, for da hadde hun jo sett at det hadde fungert. Skjønner hvorfor det har blitt sånn, men hun kan ikke bare skylde på han. 1
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Jeg sier det, før det kommer en mann og sier det: " Trodde dere kvinnene her på KG var glad for å kunne skylde på en mann" 3
Pottepalme Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 De spiser jo forsatt ikke særlig sunt! Har de ikke lært noen ting? 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 HERREGUD. Neste uke! Hva da?? Anonymous poster hash: 3e796...dde
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Haha. Hun Marte-dama er et klassisk eksempel på ei som ikke er komfortabel med egen vekt, men som ikke orker å gjøre de tiltakene som kreves for å gå ned i vekt. Derfor må hun ha noen å skylde på.. Så jo bare alle unnskyldningene som ramla inn når Hellstrøm kom tilbake for å se hvordan det hadde gått. Nei. Hun forblir nok tjukk en stund til gitt. Anonymous poster hash: 7c32d...063 8
Gjest Funky Punk Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Det blir for dumt å legge all skyld på mannen ja, men som jeg sa i en annen tråd, det er veldig vanskelig å motstå når den andre spiser rask og usunn mat. Jeg syns det så ut som ar de spiste mye bedre etter Hellstrøm sitt besøk. Ja, en del fett osv, men de lager mat istedenfor å bare fritere og varme opp mat, og de spiser sunnere alternativer. Syns Hellstrøm er veldig negativ på mye mat. Man kan spise sunt selv om man bruker bacon nå og da,eller lager fløtesaus til et stort middagsselskap. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Det er faktisk ganske mye vanskeligere å avstå fra fristelser når noen andre spiser det rundt deg 24/7.Anonymous poster hash: 9cb02...f1a 8
Pottepalme Skrevet 1. mai 2014 #15 Skrevet 1. mai 2014 Hva da?? Anonymous poster hash: 3e796...dde Ei som spiser de fleste måltidene sine på bensinstason flere ganger om dagen. Pølser, hamburger... Fikk se ett klipp der Hellstrøm viste det hun spiste på en uke og det var ENORMT usunt og store mengder. Skjønner ikke at det går an. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #16 Skrevet 1. mai 2014 Ei som spiser de fleste måltidene sine på bensinstason flere ganger om dagen. Pølser, hamburger... Fikk se ett klipp der Hellstrøm viste det hun spiste på en uke og det var ENORMT usunt og store mengder. Skjønner ikke at det går an. Skjønner ikke at hun klarer å holde seg så slank når hun dytter i seg så mye dritt Anonymous poster hash: a8869...cfc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #17 Skrevet 1. mai 2014 Ei som spiser de fleste måltidene sine på bensinstason flere ganger om dagen. Pølser, hamburger... Fikk se ett klipp der Hellstrøm viste det hun spiste på en uke og det var ENORMT usunt og store mengder. Skjønner ikke at det går an. Kjenner hun som er med neste uke, og makan til oppmerksomhetssyk kjerring. ALT skal dreie seg om henne, sikkert derfor hun meldte seg på.Anonymous poster hash: 2ee0e...250 1
Mynona Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Selv om de spiser litt fett nå, og fløtesaus så kommer de til å gå ned i vekt. De spiser jo mye mer grønnsaker, og holder seg unna masse av verstingene. Man kan jo ikke forvente at man aldri mer skal spise saus fordi man slanker seg. Man må jo kunne unne seg noe ekstra i spesielle anledninger.
bioing Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Det virket ikke som hun hadde lært så mye av de Grethe Rode-kursene.. Hvor mange kalorier inneholder en vanlig middag? Marte: 3500 kcal! Er det mulig? 4
Pottepalme Skrevet 1. mai 2014 #20 Skrevet 1. mai 2014 Skjønner ikke at hun klarer å holde seg så slank når hun dytter i seg så mye dritt Anonymous poster hash: a8869...cfc Nei, det kan du godt si. Kjenner hun som er med neste uke, og makan til oppmerksomhetssyk kjerring. ALT skal dreie seg om henne, sikkert derfor hun meldte seg på.Anonymous poster hash: 2ee0e...250 Uff ja, helt merkelig. Må jo bli så ekstremt dyrt og! En hamburger på bensinstasjonen er jo 100 +/- og pølsene er vel rundt 50? og om hun spiser der flere ganger om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå