hecuba Skrevet 6. februar 2005 #21 Skrevet 6. februar 2005 Av en eller annen grunn har jeg sluttet å se på tastaturet når jeg skriver.. Gjør ikke samme feilen nå.. Hehe.. Ordet skulle selvfølgelig være: BØKER... Hehe.. ø-en ble til en l, gitt..
Gjest Catwoman Skrevet 6. februar 2005 #22 Skrevet 6. februar 2005 ah.. har du noen gode bøker å anbefale meg?
hecuba Skrevet 6. februar 2005 #23 Skrevet 6. februar 2005 Vel, har du hørt om Finn Skårderud? Han har skrevet en bok som heter Sterk/svak.. En såkalt "håndbok om spiseforstyrrelser".. Denne henvender seg til både dem med spiseforstyrrelser, pårørende og behandlere.. Gir et godt innblikk i hvordan en spiseforstyrrelse kan påvirke deg samtidig som den også kan være litt objektiv(og hjelpe deg få ting litt i perspektiv).. Ellers kjøpte jeg for litt siden en slags "motebok". Vet ikke om du har hørt om Dr. Phil? Vel, uansett, en bok som har blitt kalt "the ultimate weightloss solution" har blitt veldig populær.. Men er en ungdomsutgave av den som dreier seg om mye av det samme, men først og fremst å få et normalt forhold til mat.. Altså egentlig ikke fokusere så mye på dette med maten. Jeg ble positivt overrasket faktsik. Den heter "the ultimate weight solution for teens".. Ellers kan du gå inn på http://www.iks.no de kan gi deg gratis hefter.. Der kan du også søke medlemssakp.. De tilbyr en del kurs, anbefaler bøker osv.. http://www.skarderud.no kan du jo også gå inn på.. Her kan du lese litt om Finn Skårderud.. Du kan også se hva annen han har skrevet og driver med.. Håper det er noe til hjelp
-Fisken- Skrevet 7. februar 2005 #24 Skrevet 7. februar 2005 Så bra å høre at du har blitt bedre! Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser i 3 1/2 år, så er fullt klar over hvordan du har det. Stå på og kjemp, dette klarer du!
innocenta Skrevet 7. februar 2005 #25 Skrevet 7. februar 2005 Hvis noen av dere som har en sf føler behov for å snakke med andre som har/har hatt spiseforstyrrelser så har vi et lukket forum for spiseforstyrrelser på www.pratekompaniet.com.
Gjest Catwoman Skrevet 7. februar 2005 #26 Skrevet 7. februar 2005 Takk for svar. Har hørt om skårderud ja, og også den boken, har lett etter den på biblioteket og faktisk. Får prøve å lete mer. Har en bok som heter "det sultne hjertet" i den tår det enl bra som omhandler tvangsspising.
hecuba Skrevet 7. februar 2005 #27 Skrevet 7. februar 2005 Lykke til! Er noe herk dette greiene her, men det skal gå! :enig_animasjon: Ser du holder litt til i Skien.. IKS er ikke så aktive der, men du kan ta kontakt med dem hvis du tror det er noen hjelp.. Eller kan du sende meg en PM i ny og ned hvis du trenger å få ut litt frustrasjon..
Gjest Catwoman Skrevet 13. februar 2005 #28 Skrevet 13. februar 2005 Eller kan du sende meg en PM i ny og ned hvis du trenger å få ut litt frustrasjon Sier takk for det. Og det samme kan du gjøre til meg hvis du trenger det. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå