Gå til innhold

Tips til leilighetshotell/hotell/leilighet i Antibes? OG ved Disneyland Paris?

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet

Årets ferie går til rivieraen og deretter noen dager i Disneyland Paris. Fly er booket, men vi trenger bosted!! Helst av god standard, helst nærme strand i Antibes, gjerne gamlebyen- ja, relativt sentralt. Alt av interesse, men det må være grei soveplass til fire og AC!

Ved Disneyland er det mindre nøye, der blir vi kun få dager. Men det bør helst ikke koste skjorta, har skjønt at det kan være ganske dyrt der...

Tips?? Da blir jeg GLAD! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gemini7
Skrevet

Jeg fant den gamle tråden din for deg: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=828816

Værsågod! :)

Hehe, takk skal du ha I all verden, men i den gamle tråden spurte jeg etter hjelp til å finne bosted på rivieraen generelt- nå har vi bestemt oss for Antibes, og det fikk jeg ingen tips om i den tråden! :) Derfor lager jeg en ny.

Fikk noen gode tips til hoteller ved Disneyland sist, men de jeg sjekket var fullbooket på de datoene vi skal dit så trenger fortsatt tips..

AnonymBruker
Skrevet

Explorers hotell ved Fisneyland kan anbefales. Badeland og lekeland finnes her. 4 minutt med gratis buss til parkene.

Anonymous poster hash: 8ff43...e45

Skrevet

Pierre evacannes to store utendørse badebasseng og boblebad

Skrevet

Har ikke bodd der selv, men dette ser fint ut:

Pierre & Vacances Premium Port Prestige

Da vi var i Paris/Disney valgte vi å bo i selve Paris, på hotellet Adagio Paris Opera. Kort gange til stasjon, der toget går direkte til Disney (tar en drøy halvtime)

Gjest Gemini7
Skrevet

Har ikke bodd der selv, men dette ser fint ut:

Pierre & Vacances Premium Port Prestige

Da vi var i Paris/Disney valgte vi å bo i selve Paris, på hotellet Adagio Paris Opera. Kort gange til stasjon, der toget går direkte til Disney (tar en drøy halvtime)

Flott, tusen takk for tipsene alle! Vi heller også mot dette nå faktisk- bo i paris for å få med mer av byen og så toge ut til Disney to av dagene!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...