Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, si jeg skal ha treningsamling/ eller trening da. Jeg har en en bag. Hvordan skal jeg ha svette/rene i samme bag? skal jeg bruke poser eller hva? eller si jeg skal bare trene en gang, etter jeg har brukt håndkle mitt skal jeg bare legge det oppi med rene/svette klær eller bruke poser hvordan gjør dere det? PS: hvordan få ut den ekle lukten av baggen?

Endret av N0AH
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forskjellige poser til rent tøy og til skittent tøy. I tillegg har jeg egen pose for den våte håndduken.

Anonymous poster hash: 000b9...17b
Skrevet (endret)

En pose for rene klær, en pose for brukte klær og skoene henger jeg som regel i hempen på utsiden håndkledet legger jeg bare oppi baggen, for seg selv - skilt fra klær og ikke oppi pose, for at det ikke skal gå mugg i det.

Kommer jo veldig an på hvor lenge du skal være borte også, hvis det er for en dag er det jo bare til å legge håndkledet i samme pose som alt det brukte..

Endret av t0nje
Skrevet

bruke vanlige "butikk poser? rema 1000 etc eller spesial? blir ikke klærne litt "fuktige" da hvis du bruker de i tett bag..

AnonymBruker
Skrevet

bruke vanlige "butikk poser? rema 1000 etc eller spesial? blir ikke klærne litt "fuktige" da hvis du bruker de i tett bag..

Det er greit med vanlige butikkposer.

Jeg henger treningstøyet over en stol el.l og henger hånduken til tørk når jeg kommer hjem fra trening, dersom jeg ikke skal vaske det samme dag.

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe å si at klærne er fuktige i noen timer, dersom du henger dem til tørk før det har gått altfor mange timer. Jeg tror det tar over ett døgn før det utvikles mugg/ råte i fuktig tøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...