Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et langdistanseforhold. Vi møtes ca 1 gang i måneden og har vært sammen i litt over ett år nå. Jeg stoler på han, og jeg vet at han ikke er utro.

Men de siste to ukene så har han liksom ikke hatt tid til meg. Jeg det går gjerne dager før jeg får svar på en melding, og hver gang jeg ringer så er han opptatt med venner. Det vil si uansett når jeg ringer. Han har en jobb der han har varierende arbeidstid. Men hver gang jeg snakker med han så kommer venner eller venninner i gjengen og henter han for at han skal være med dem. Jegvhar jobb og studerer selv, så ringer jo ikke på helt rare tider heller.

Og jeg vil jo at han skal være med venner, det er jo bare koselig det!

Men blir litt lei meg og føler meg veldig nedprioritert når han ikke kan snakke med meg ti minutter for dag eller sende en melding engang. Jeg sender jo til han, uten å sende en million stk heller. Vil ikke mase. Er jeg rar?

Vil ikke være en gal kjæreste heller...

Anonymous poster hash: 25f72...b9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar eller overkontrollerende, det er vondt å føle seg så lite viktig i kjæresens liv. Så lenge det er greit for deg at det ikke passer der og da, så burde det være naturlig/vanlig høflighet at han prøvde å ringe tilbake. Eventuelt neste dag eller senere samme dag.

Dessverre har jeg ikke noen god løsning for deg, men det går an å spørre han om hva han ønsker eller tenker og om hvordan det fungerer best for ham med kontakt. Samtidig kan du kanskje forklare hvordan det påvirker deg å føle deg avvist stadig(?) - for det er det jeg forstår at du gjør?

Anonymous poster hash: 4c42b...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...