Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i to år ca. Han har en eks som fikk barn for EN månde siden. Han var utro med henne i går, og de hadde sex. Han inrømmet alt til meg i dag. Jeg ble helt paff, hadde aldri trudd noe sånt om han :( Han sier det ikke ble ordentlig sex fordi hun var sår, og det kom enda slim ol. ut. Synes dette er sykt ekkelt.. Jeg blir så sint og skuffet. Vi hafde sex i går kveld, og tanken på at han har vært med utstyret sitt i en annen kvinne som har født nylig, og skjeden enda er i renselsesmodus er helt sykt.. Vet jeg kanskje er rar som tenker sånn, men synes det er så ekkelt at han har vært inni meg rett etter henne med alt det gørret...

Jeg er så sykt frustrert og lei meg :( vet ikke hva jeg skal gjøre heller.. Han maser og prøver å få meg til å tilgi han. Hva skal jeg gjøre? Sliter skikkelig nå, og har ikke klart å gjøre noe idag :(

Anonymous poster hash: 74d71...de0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utro med eksen, skulle det være som overskrift.

-TS

Anonymous poster hash: 74d71...de0

AnonymBruker
Skrevet

Utroskap = univeralløsningen. Dump han.

Anonymous poster hash: b39a6...210
  • Liker 1
Skrevet

Seriøst? Hvorfor er dette noe å lure på? Han var utro med eksen sin.Han gir deg detaljer, og han har sex med deg etterpå. No- brainer!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er verdt mer enn han for å si det sånn, finn deg noen som kan behandle deg med respekt og ikke som søppel.

Anonymous poster hash: 44e3d...63f
Skrevet

Si fra til dama hans og kutt kontakten med idioten.

Han må jo ha forferdelig dårlig IQ som sa dette, og utrolig hensynsløs. Stakkars mor og barn. Er han 16 år eller?

Skrevet

Syns det verste er at han har sex med deg like etterpå for deretter å gi deg detaljer om utroskapet!

Uff stakkars, for en drittsekk! :hug:

• Liker 2
Gjest RockOn
Skrevet

Jeg synes nesten det er verre at dama som akkurat har fått et barn, med da sin kjæreste, er utro en måned etter fødsel?!

Ikke at jeg ikke synes det han gjorde mot deg var jævlig altså, men den dama tar kaka..

Jeg hadde boksalg det til hennes kjæreste jeg..

Skrevet

Dette er faktisk sinnssykt ekkelt. Jeg hadde ikke vurdert å beholde den ekle grisen en gang.

• Liker 2
Skrevet

heheeh..... Sorry men det her var for sykt.... Fins det virkelig sånne mennesker?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes nesten det er verre at dama som akkurat har fått et barn, med da sin kjæreste, er utro en måned etter fødsel?!

Ikke at jeg ikke synes det han gjorde mot deg var jævlig altså, men den dama tar kaka..

Jeg hadde boksalg det til hennes kjæreste jeg..

Hun har sikkert barn med tilfeldig kjent eller ukjent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...