AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Ja, spørsmålet mitt er; hva gjør/sier vennene dine som du irriterer deg over? Men kanskje har gitt opp å diskutere, siden du ikke kommer noen vei? Venninna mi er så flink for tia atte. Går tur hver dag og teller kallorier. I løpet av den siste uka hadde hun visst spist for mye hver dag, og gått opp et par kilo. Men samtidig skryter hun at hun har gått ned 10 cm rundt midja og 6 cm rundt lårene, noe jeg nekter å tro på! Det er jo ikke sååå lett å gå ned så mange cm så fort? I mitt hode skal det ikke gå ann? Men joda, det stemmer det. Hun har jo målt med målebåndet sitt. Og så har hun gått 12 cm igjen neste gang hun måler. Og så ned 15 cm. Og det skal stemme. Kan ikke være feil. Anonymous poster hash: 5f8a3...8f1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Kanskje hun ser på et engelsk målebånd istede for et norsk ett. Det er helt andre mål Anonymous poster hash: 85fd2...10c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Venninner som blir helt utilgjengelige i noen måneder når de får ny kjæreste. Venninner man kan telle ribbeina på når de står vanlig i bikini, som klager på at de har blitt sååå feite i det siste. Venninner som har "mark i fua" når man er ute på byen, og som bare "må" innom 5 forskjellige utesteder på en kveld. Venninner som snakker ustanselig om ting du ikke er særlig interessert i (hest, mote, blogger de følger osv), men som avbryter deg når du stolt vil fortelle at ungen din nettopp har begynt å gå, for det er jo ikke de interresserte i å høre om.Anonymous poster hash: fd99d...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå