nat26 Skrevet 11. juni 2004 #1 Skrevet 11. juni 2004 Jeg slutter på p-piller på mandag og vi har tenkt å prøve etter det.Men har aldri vært borti i det før og lurer på når er EL,er det en uke etter mensen?Skal man prøve med en gang etter mensen eller bør man vente?Sikkert et dumt spm men som sagt jeg har ikke peiling.Takk for svar
Bauche Skrevet 11. juni 2004 #2 Skrevet 11. juni 2004 Når man har gått på P-piller, så har jeg hørt at det er god sjanse for å bli gravid med det samme etter at man har sluttet...Dette fordi kroppen får litt hetta...litt sånn der "juhu...la oss slippe noen egg da dere!"....Du er jo ikke inn i en "Normal syklus" når du nettopp har slutta på pillene! da må du jo få "skikkelig mens" først..(så lenge du har gått på p-pillene, så har du jo ikke hatt noen eggløsning). Lykke til!
nat26 Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2004 Takk for svaret.Så jeg må vente til neste mensen?Men man kan prøve før og?Men går det an å bli gravid før du har fått normal mensenstuasjon igjen?
Bauche Skrevet 11. juni 2004 #4 Skrevet 11. juni 2004 Nei, det er jo bare å ha sex som vanlig vel!....jeg har hørt om mange som er blitt gravide før de har fått igjen mensen igjen...
Bauche Skrevet 11. juni 2004 #5 Skrevet 11. juni 2004 Nei, det er jo bare å ha sex som vanlig vel!....jeg har hørt om mange som er blitt gravide før de har fått igjen mensen igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå