Imax Skrevet 11. juni 2004 #1 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå har hunden min fått krage, fordi han klør seg veldig på det ene benet og jeg må smøre salve på. Han var passe paff da han fikk den på, skjønner ikke bæret. Jeg føler meg kjempe slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. juni 2004 #2 Del Skrevet 11. juni 2004 Huff da, du får tenke på at egentlig er du kjempe snill, som bare vil hans beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 11. juni 2004 #3 Del Skrevet 11. juni 2004 De blir vant til det rimelig fort. Kanskje han trenger litt hjelp i trapper, men ellers så går det nok helt fint etter noen dager. Det er verre med katter. Vår eksentriske gamle pus gikk og la seg med hodet inn i en krok og nektet å bevege seg før vi tok skjermen av igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 11. juni 2004 #4 Del Skrevet 11. juni 2004 Vår eksentriske gamle pus gikk og la seg med hodet inn i en krok og nektet å bevege seg før vi tok skjermen av igjen... Stakkar, men de ser jo litt ut som vandrende lampeskjermer med en slik en på da. Det er jo litt morsomt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 11. juni 2004 #5 Del Skrevet 11. juni 2004 Kjøp skumgummi og lag et lite hull til hodet/halsen. Mye mer behagelig for hunden - og gjør samme nytta som de forferdelige lampeskjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå