Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet til kjæresten min til en liten leilighet, og han tar ikke hensyn i det hele tatt og blir gal av å bo med ham! Hele leiligheten er et rom + do.. Og jeg pleier å legge meg kl 23 når jeg skal stå opp kl 06. Men han vil se på tv, og da får jeg ikke sove. I tillegg gjør han lite husarbeid fordi han har ikke noe i mot rot. Han går også rundt å fiser og raper ofte! I tillegg er han ofte sur og frekk :( hjelper ikke snakke med han, men liker jo den gode siden han har, da er han perfekt

Anonymous poster hash: f9602...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste delsetningen der må være en vits.

• Liker 1
Skrevet

Du må nok bare venne deg til at han vil se tv etter 23. Om han har lyden på svært høyt, kan han jo dempe den og om han ikke har det, så kan du få deg ørepropper om du ikke takler det.

Husarbeid, må dere kanskje utarbeide en arbeidsplan på som dere begge aksepterer. Kanskje du må lære deg å akseptere litt mer rot og han litt mindre, så dere møtes på halvveien.

Det er ofte litt tilpasninger som skal til når man flytter sammen med noen og i dette tilfellet er det du som har flyttet inn i hans leilighet.

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet til kjæresten min til en liten leilighet, og han tar ikke hensyn i det hele tatt og blir gal av å bo med ham! Hele leiligheten er et rom + do.. Og jeg pleier å legge meg kl 23 når jeg skal stå opp kl 06. Men han vil se på tv, og da får jeg ikke sove. I tillegg gjør han lite husarbeid fordi han har ikke noe i mot rot. Han går også rundt å fiser og raper ofte! I tillegg er han ofte sur og frekk :( hjelper ikke snakke med han, men liker jo den gode siden han har, da er han perfekt

Hva er den ene gode siden hans?

Anonymous poster hash: abe72...1c9

Gjest Eurodice
Skrevet

Den gode siden, er det forsiden kanskje? :fnise: Jeg ser ikke noe godt ved denne hulemannen, eier ikke oppdragelse og manerer i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

...og der viste han sitt sanne jeg - og tro meg; det blir ikke bedre. Du kan ikke oppdra et voksent menneske. Deal with it - or leave :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...