Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Person x brukte mitt personnummer til å få godkjent et abonnement i MITT navn. Person x har masse gjeld så x ville ikke fått det godkjent. H*n gjorde dette UTEN at jeg fikk vite om det. Det var ikke før bedriften sendte meg en velkomstmelding at jeg fikk vite om dette.

Nå er det slik at person x ikke vil betale abonnment eller la meg overføre det til x sitt navn (h*n sa at dette var planen) pga. en krangel imellom oss.

Hva kan jeg gjøre? Rapportere x til politiet? Tenker at de vil uasnett henlegge saken...det er de jo flinke på.

Anonymous poster hash: 7f6ea...272
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslutt abonnementet og anmeld.

AnonymBruker
Skrevet

Ring selskapet det har blitt oppført på og be dem stenge alt. Be så om at det noteres ned at det KUN skal gjøres bestillinger på deg via telefon og med et passord du selv velger, som du da må oppgi ved evt bestilling. Slike saker pleier å løse seg. Anmeld også personen til politiet

Anonymous poster hash: 601ef...ba5
  • Liker 1
Skrevet

Kontakt politiet og telefonselskapet først og fremst. Dette er ulovlig!

• Liker 1
Skrevet

Forresten veldig rart at abonnementet gikk gjennom, må man ikke vise gyldig legitimasjon for slikt?

Skrevet

Da sier du opp abonnementet, anmelder saken, og sender en forklaring til den som utsteder abonnementet. Da får du nok pengene tilbake.

• Liker 3
Gjest Blomst83
Skrevet

Forresten veldig rart at abonnementet gikk gjennom, må man ikke vise gyldig legitimasjon for slikt?

Nei må ikke det.Jeg har både endra mobilabonnement og bestillt abonnement for trådløst internett over nettet og har ikke vist legitimasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...