AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 I løpet av uken kom det to dater fra fortiden som ville tilbake til meg. De dumpet meg tidligere men kommer nå med unnskyldninger som om de har vært syke osv. Hva synes dere om det? Jeg synes det er rart. Men jeg har datet folk selv, og følt at det dukket opp private situasjoner i mitt liv slik jeg følte for å trekke meg. Men jeg tør ikke å ta tilbake en som har kuttet meg i fortiden. Hva mener dere om det? Anonymous poster hash: 7df1f...cf9
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Gjort er gjort og spist er spist. Jeg hadde gått videre i en sånn situasjon. Anonymous poster hash: e2bf7...afb 2
Gjest Tris Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Hva er forhistorien din med disse to? Hvis du føler at du ikke vil treffe de, så er det du som bestemmer det.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Ingenting å samle på hvis de plutselig bare har kuttet deg ut. Stor sjanse for at det skjer igjen med samme dumme "unnskyldning" Anonymous poster hash: 9fed6...51f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Jeg ville gått videre. Sannsynligvis vil de enten ha sex ettersom de vet du er interessert, eller så har de bare ikke funnet noen bedre i mellomtiden. Anonymous poster hash: bf5ba...050
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Hehe. mye rart der ute. Jeg hadde en gang en date en gang som ville tilbake fordi bomstasjonen mellom oss var nedbetalt. Da ble det enklere å billigere for oss å møtes mente han. LOL sa jeg bare da :-pAnonymous poster hash: de187...ff6
Måndagsbarn Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Dette skjedde meg iblant også når jeg var singel. Menn jeg hadde truffet noen ganger, likt ganske godt, men så blitt tilsidesatt av, av ulike årsaker. Noen jobbet mye, andre hadde andre planer, noen var nok rett og slett ikke interessert nok. Med tiden innser de kanskje at man er ei bra dame eller de som de treffer etterpå er ikke interessert e.l. Uansett; de ga deg ikke sjansen da, og forhåpentligvis har du selvrespekt og selvtillit nok til å innse at det finnes folk som vil deg bedre og er villige til å legge inn litt ordentlig tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå