Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, nå har det seg sånn at jeg trenger ny telefon, abonnomentet jeg har er komplett M med telenor og bindingstida mi gikk ut i april en gang, men pappa står som juridisk eier, og han ble kontaktet av telenor for 5 dager siden og forlenget bindingstida med et år mot 50 kr i rabatt på abonnmentet, men jeg trenger jo ny telefon!

Betyr det at jeg ikke kan kjøpe ny telefon nå med abonnement? Han visste at jeg skulle ha ny telefon, men var tydeligvis ikke klar over dette med bindingstid og regler. Jeg hade jo i utganspunktet å kjøpe telefonen til 1. kr og heller betale på nedbetaling, for alt i alt blir det billigere i steden for at jeg må betale 4600 kr nå. Kan han angre dette på noen måte?

Er jævla kjipt å ha binding på 1 år, uten å ha kjøpt nye telefon enda...:/

Anonymous poster hash: a0009...194
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg usikker på. Ring de eller kontakt de på direktemelding på facebook og hør! De pleier å være hjelpsomme når jeg kontakter de hvertfall!

AnonymBruker
Skrevet

Får høre med telenor i morgen, men håper det går an å angre, tror noen fra telenor som ringte han, og da har man vel 14 dagers angrerett?

Jeg blir hvertfall sur om jeg må betale 4600 kr for en telefon og likevel være bundet til telenor, når jeg kunne fått den totalt for bare 2400 kr om jeg hadde kjøpt telefonen på abonnementet. Hele poenget med å gidde å ha bindingstid er jo at man får en telefon med på kjøpet...

Anonymous poster hash: a0009...194

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...