ednul Skrevet 1. mai 2014 #1 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei godt folk! Har tenkt lenge på å få en tatovering på venstre siden av brystet, noen som har noen erfaring med det? Tenker på smerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Del Skrevet 1. mai 2014 Jepp, det gjør temmelig vondt...(sånn til opplysning). Anonymous poster hash: bae49...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ednul Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mai 2014 Betryggende ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. mai 2014 #4 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Det var ikke uutholdelig vondt, men det kjentes godt, særlig rundt kragebeinet, jeg kunne kjenne dirringen av nåla helt oppi øret. Endret 1. mai 2014 av Stueloff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann20mb Skrevet 1. mai 2014 #5 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei godt folk! Har tenkt lenge på å få en tatovering på venstre siden av brystet, noen som har noen erfaring med det? Tenker på smerten Hva skal du tatovere min venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sura Skrevet 1. mai 2014 #6 Del Skrevet 1. mai 2014 Pass på at du unngår områder som har eller snart vil få behåring. Ikke kult med tatovering som dekkes av buskas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ednul Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mai 2014 Hva skal du tatovere min venn? En jaguar... Tenkt lenge på denne http://xflower-tattoo-designs.blogspot.no/2013/02/black-panther-tattooidea.html nr 4 :D... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann20mb Skrevet 2. mai 2014 #8 Del Skrevet 2. mai 2014 En jaguar... Tenkt lenge på denne http://xflower-tattoo-designs.blogspot.no/2013/02/black-panther-tattooidea.html nr 4 :D... Cool. En ting, vondt kommer det til å gjøre uansett. Ikke noe problem på siden av brystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 3. mai 2014 #9 Del Skrevet 3. mai 2014 Brystet var helt jævlig! Spesielt rett ved brystvorten, det kjentes ut som om brystvorten brant. Jeg kom meg gjennom, men måtte ta det i to sessions. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå