Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovte meg selv at jeg ikke skulle henge meg opp i denne serien også, men jammen ble jeg ikke sittende i går...

Hva synes dere? Digger alle de UTROLIGE mennene de finner frem til. Noen er veldig søte, andre utrolig duste (selv i nerdeverden tror jeg).

Og reaksjonen til dama? Utrolig bra. Bare Fuck, fuck fuck. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady-M
Skrevet

Jeg klarer jo ikke la være å se jeg heller hihi...

Hvor finner de slik menn! Han David var jo helt tulling!! Ikke fortell meg at dette er "Average Joe", heller "Ugly Joe"! Ikke det at de var så forferdelig stygge, men herregud så rare. Så ut som det var et klipp fra "Nerdenes hevn"... :ler:

Gjest Elenath
Skrevet

Ja, denne gangen var de faktisk verre enn sist gang..

Synes faktisk hun tok det ganske fint på bakrommet jeg - etter det lille utbruddet i starten.

Skrevet

Jeg falt for han med "stjerne-barberte stubber"! :kyss::ler2:

Han var jo average... :Nikke: Veldig pene øyne. Han skilte seg ut.

Og så han med hestehalen! Han hadde råbra utstråling! :Nikke:

Jeg synes synd på mange av de ansiktene der... Noen av de tar kanskje ære i å se litt geeky ut (og all ære til de modige sjelene :ler: ), men andre prøver kanskje for harde livet å se litt bedre ut. Men hvorfor skifter de da ikke ut brillene med kontaktlinser eller penere briller!?? :roll:

Skrevet

Men jeg er fortsatt sint på hun forrige Drømmekvinnen som valgte helt feil. Han var bare døds-skjønn han med det store smilet, og fnisingen! :Nikke: Jeg gråt da jeg så finalen... :(

Blir lett revet med...

Gjest Elenath
Skrevet
Jeg falt for han med "stjerne-barberte stubber"! :kyss::ler2:

Han var jo average... :Nikke: Veldig pene øyne. Han skilte seg ut.

Jeg ble nesten fornærmet, han lignet nemlig litt på eksen min - og han var ikke geek! :sjenert:

Skrevet

Nemlig! Han var ingen geek...

Men jeg tror ikke det er alle som er geeker i den serien :wink:

Kanskje han er med i serien fordi han bruker briller innimellom, og er litt lav!? :roll:

Gjest Elenath
Skrevet

og hadde barbert stjerne (for det var litt harry)

Skrevet

Syns hun første tok det mye bedre, men hun skjerpet seg jo etter det lille "panikk-anfallet" :ler:

Men jøss, så rare noen av de mennene var da! spesielt han david.. noe mer apekatt-oppførsel må man nok lete lenge etter :roll:

Har nok funnet enda en serie jeg i utgangspunktet ikke skulle følge med på, men så blir det til at jeg sitter der og ser likevel :wink:

Gjest Elenath
Skrevet

Gjør som meg, sjekk hvordan det går. Da blir det ikke like spennende og man kan bruke tiden ute i solen i steden :wink::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Nemlig! Han var ingen geek...

Men jeg tror ikke det er alle som er geeker i den serien :wink:

Kanskje han er med i serien fordi han bruker briller innimellom, og er litt lav!? :roll:

På introduseringen ble det nevnt at han ble født uten svettekjertler, det er jo ikke så vanlig, så jeg tror det er årsaken til at han ble valgt... (Han var forresten utrolig stilig med skjegget....)

Jeg ble litt overrasket over at hun ikke stemte ut noen av det veldig overvektige gutta på 1.utstemming...Eller de veldig geeky...

Clea

Gjest Elenath
Skrevet

Ingen svettekjertler ja, litt uvanlig, men skjønner ikke at det skal være avgjørende for at han skal bli valgt ut.

Malena fra forrige runde tok alle de overvektige ut ved andre utstemming, kanskje denne damen gjør det samme? Var også overrasket over hvem hun tok ut først.

Skrevet

Så bare første halvtimen, men ble skikkelig sliten bare av å se på han lille med håret. Han som hadde omtrent like mye energi som et middels kraftverk.

Men jeg reagerer litt på innstillingen mange av de mennene har. De har vel aldri vært av de peneste noen av dem, og det kan gi seg rare utslag i en sånn konkurranse. Noen er ydmyke, og satser på at jenta skal oppdage den "indre skjønnheten", mens andre kanskje har boostet seg kraftig i forkant, og stiller med tidenes über-selvtillit. Som jo kanskje ikke er så utrolig tiltrekkende. Spesielt ikke når det gir seg utslag i å prate dritt om enkelte av de andre for å fremme seg selv...

Men jeg synes mange av de er kjempesøte. Hvem har sagt at menn _må_ ha sixpack?

Og ja, han med stjerneskjegget likte jeg. Skal vedde på at han er en skikkelig ålreit kar sånn ellers også :wink:

Skrevet

Jeg fikk ikke sett slutten. Hvem var det som ble stemt ut?

Skrevet

Han med 5o talls looken, tupert sveis og digre briller. Og han med tannregulering, med litt store tenner, husker ikke navnet. Og han som lignet litt på adam sandler og kommuniserte litt dårlig, tror han stotret og stammet litt.

Siste mann husker jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...