Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt tidenes kjekkeste mann, og akkurat nå holder jeg på å kvitte meg med han. Jeg har nemlig kjønnsvorter som gjør at jeg ikke tørr å ha seksuellkontakt med noen og tørr heller ikke å fortelle om det. Vi lever i 2014, å enda er det ingen kur på å bli kvitt disse ekle klumpene som setter seg nede i underlivet. Jeg har blitt så utrolig deprimert etter at jeg oppdaget min første vorte for over et år siden.

Nå sitter jeg her i sofaen, 23 år gammel og faktisk føler at livet mitt er totalt ødelagt. Har vært hos lege og de forsvant i en måned, så var de tilbake igjen. Hvor skal dette ende? Jeg har ikke lyst å måtte bringe opp dette til en fremtidig mann, og må vel derfor være singel for resten av livet.

Anonymous poster hash: 3c155...37c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke det verste.. Bare kjør behandlingen på nytt og på nytt. Tror jeg måtte gjøre det tre ganger før de gav seg :P

Anonymous poster hash: 096f4...cb1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei gammel venninne av meg er så heldig så hun har herpes på underlivet... Kjønnsvorter er blåbær. :)

*oppmuntre*

Anonymous poster hash: 1748a...5d5
Skrevet

Ekstremt mange er bærere av viruset uten at de vet det siden de aldri får symptomer. Ville heller hatt condylomer enn herpes

Skrevet

Du kan trøste deg med at du ikke har herpes. Det er faktisk mange ganger verre.

Har et par venninner som har HPV og de har jo også fått det fra noen. Sett bort fra at de kan bli irriterte ved samleie og at det estetisk sett ikke er så pent, så er det vel bare å kjøre på så lenge du har opplyst partneren din om det eller bruker kondom. HPV er vel også veldig utbredt og mange har viruset uten at de har selve vortene, andre har for eksempel vorter inne i skjeden eller skjedeåpningen som de ikke legger merke til en gang.

Legen eller gynekologen kan fryse bort vortene dine, men du burde få deg resept på et middel som skal smøres på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp en sånn "jeg har klamydia, du bør teste deg"-telefon. Det er forsåvidt ikke så ille, men det var visst fordi han hadde seg med alt og alle ved siden av meg.

Lykke til med behandlingen.

Anonymous poster hash: d6152...08a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt tidenes kjekkeste mann, og akkurat nå holder jeg på å kvitte meg med han. Jeg har nemlig kjønnsvorter som gjør at jeg ikke tørr å ha seksuellkontakt med noen og tørr heller ikke å fortelle om det. Vi lever i 2014, å enda er det ingen kur på å bli kvitt disse ekle klumpene som setter seg nede i underlivet. Jeg har blitt så utrolig deprimert etter at jeg oppdaget min første vorte for over et år siden.

Nå sitter jeg her i sofaen, 23 år gammel og faktisk føler at livet mitt er totalt ødelagt. Har vært hos lege og de forsvant i en måned, så var de tilbake igjen. Hvor skal dette ende? Jeg har ikke lyst å måtte bringe opp dette til en fremtidig mann, og må vel derfor være singel for resten av livet.

Anonymous poster hash: 3c155...37c

For noe tøys. Forstår følelsen, men dette er det jo faktisk noe å gjøre med! Sååå tullete å kvitte deg med en god gutt pga noe sånt. Er det det å fortelle han som er problemet?

Jeg har herpes. Det er det IKKE noe å gjøre med og til tider føler jeg meg virkelig helt spedalsk.. Har enda kun fortalt 2 partnere og de driter i det heldigvis. Jeg har ikke sex under utbrudd men man kan jo aldri være sikker heller.

Anonymous poster hash: f7f55...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...