AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 I går gikk jeg og kjæresten i en annen by, og plutselig går vi forbi en eldre mann som ser skikkelig på kjæresten min. Men vi bare går forbi, etter på kommer mannen og tar tak i kjæresten min, og kjæresten min snur seg ikke og fortsetter å gå videre.. Så sier jeg navnet hans, og spør hvem han mannen er.. Han sier ingenting, også spør mannen "husker du ikke meg?", nei, sier kjæresten min for å gå videre... Etter hvert sier han at han visste hvem det var. En annen gang ringte skjult nr til kjæresten min, og han tok den.. I andre enden var det en gutt som sa navnet sitt og spurte om det var *navnet til kjæresten min*, og kjæresten min bare legger på.. Skjønner ikke hvorfor han skal late som han ikke kjenner de folka, når han gjør det... Han har skjult ting for meg tidligere i forholdet også, for eksempel en gang en narkoman ringte han, og jeg hørte tydelig at han spurte "skal du ha noe", og kjæresten min svarer "nei, vi kan ikke finne på noe i dag" og forter seg legge på. Noen timers senere gjorde han det slutt og inviterte han narkomane på besøk så de kunne ruse seg!!!! Han har slutta å ruse seg nå da, men tror han skjuler mye annet... Men han har også sagt at han er ikke sånn lenger, bare ærlig nå.. Hvorfor blir han da så sint ? Han skjønner jo at jeg ikke stoler på han, og at han må jobbe litt hardere for å få tilliten tilbake.....Anonymous poster hash: 2f7d1...9e8
Hecubaa Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Hvis han har vært en del av et rusmiljø før så er det kanskje ikke så rart at folk tidvis tar kontakt med han enda selv om han ikke ruser seg lenger? Og det er det jo også naturlig at han syns er kjipt og helst vil skjule hvis det skjer mens du er sammen med han så du får det med deg.. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Men han er jo åpen om fortiden sin, så hvorfor late som han ikke vet noe? Tror det er noe mer bak....Anonymous poster hash: 2f7d1...9e8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Det kan være dumme ting han har gjort i sitt tisligeree liv, og vil ikke ha dette inn i livet sitt. Anonymous poster hash: 1d505...f63
Timza Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Tydeligvis noen som som var en del av en mindre heldig fortid muligens.
Bernardette Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Siden det bare er hankjønn som ringer og kontakter ham tipper jeg at.. ja, du kan regne selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå