AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Erfaringer? Ligger det nær en by? Larvik? Er det mulig å ta seg en tur på shopping og sånn mens en bor der? Og så leser jeg noe om nakenhet i spaet, vet dere om det er lov å bade naken der hele tiden eller er det spesielle tidspunkt?Anonymous poster hash: 1532c...4cf
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Dårlig service og møkkete rom. Rommet vi hadde var dårlig vasket. Med mindre du er halv-kjent og oppover, blir du behandlet deretter på farrisbad. Alle andre blir som regel ignorert. Jeg var der to ganger. Andre gangen var i håp om å bedre inntrykket. Ett stykke fra sentrum. Jeg vil heller anbefale St. Jørgen spa på Gøteborg. Top notch!Anonymous poster hash: d8527...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Fotballfrue skryter voldsomt av det, og utifra de bildene hun legger ut så ser det fantastisk ut! Tror det ligger i Larvik....? Anonymous poster hash: bcc58...e61
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Fotballfrue skryter voldsomt av det, og utifra de bildene hun legger ut så ser det fantastisk ut! Tror det ligger i Larvik....? Anonymous poster hash: bcc58...e61 Ja, for hun er kjent. Men for mannen i gata som drar dit blir bare ignorert. Det er utrolig hvor fort de ansatte skifter om på servicen fra meg og til en annen Z-kjendis bak meg i køen. Anonymous poster hash: d8527...4c6 2
Gjest Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Åh.... Skremmende lesing... Vi skal dit neste helg og jeg har i utgangspunktet absolutt ikke lyst, men sambo insisterer på at vi skal koble av og gjøre noe hyggelig... Men nå har jeg i ihvertfall ikke lyst! 1
MarianneE Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har bare positivt og si om Farris Bad! Kjenner meg absolutt ikke igjen i kritikken over her.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har hørt om folk som har svært positive opplevelser med Farris-bad selv om de ikke er kjendiser. Så tror ikke vi skal dømme hele stedet på bakgrunn av noe 1 person mener etter å ha vært der to ganger.. De jeg kjenner reiser dit nesten fast flere ganger i året, og er like fornøyd hver gang God frokost, fint hotellrom, spa, bading osv. Anonymous poster hash: fdd02...6c1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Kjempefint der. Vi hadde fine rom, god mat, god service. Det ligger i Larvik, så om Larvik er bra nok, er det muligheter for shopping (fem minutters gange, ikke akkurat langt). Du velger selv om du vil være naken i spaet. Anonymous poster hash: 7c5b9...c76
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Det er ordentlig avslappende å være der. Å finne roen slik ved havet, er fantastisk. Rommene er fine, frokosten er veldig bra (!), og de ansatte er profesjonelle og hyggelige. Kjenner ikke igjen den kritikken som er gitt her i forhold til "kjendis" og vanlig mann i gata. Nei, det er et flott sted! Dra og kos deg Anonymous poster hash: 6e2cc...dfd
MissStiles Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Farris Bad er et flott spa hotell. Vært der 2 ganger. Drar helt sikkert tilbake.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Av hensyn til de som er bekvemme med å være naken bare dersom alle andre er nakne, er det avsatt visse tider hvor nakenhet er obligatorisk. Det gjelder onsdag kveld og hver fjerde søndag ettermiddag/kveld. Ellers er det fullstendig valgfritt om du vil være naken eller ikke i spa på Farris bad. Anonymous poster hash: 5af57...f22
cwoll Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Farris bad er helt fantastisk! Du kan bare glede deg til avslappende dager i spa-avdelingen og god mat i restauranten:) Jeg har vært der et par ganger, og har ingen klager ) Kos deg!
Cata Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Flott spaanlegg. Dvs. badeavdelingen er flott med mange forskjellige dusjer, badstuer og flere basseng/kulper. Behandling har jeg hatt der bare en gang og selve behandlingen var bra, men jeg forundres stadig over adkomsten til behandlingsavdelingen, samt "venterommet" der. Man sitter på en benk langs veggen, mens man venter. Avslappende much? Niks. Rommene er greie nok, men har vært på koseligere hotellrom, for å si det slik. God frokost, men var ikke overvettes imponert over middagen jeg fikk den ene gangen jeg spiste middag der. For all del, ikke noe galt med den, bortsett fra at jeg huske den som veldig salt. Men syntes ikke helt prisen sto i stil med det jeg fikk. Badet ligger jo i utkanten av Larvik, men ikke noe problem å gå inn i byen derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå