AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Bruker du bodyspray? Isåfall hvor på kroppen sprayer du den? Ble introdusert for dette først i dag så derfor jeg lurer! Hehe Anonymous poster hash: 12159...0aa
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Nei, har ikke hørt om det før nå....! Er dette en svak parafyme da? Anonymous poster hash: a1856...1bd
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Nei, har ikke hørt om det før nå....! Er dette en svak parafyme da?Anonymous poster hash: a1856...1bd Det er visst en spray man tar på etter dusj som lukter veldig svakt, tror ikke alle lukter. Leste at det gir litt fukt og beskyttelse på huden. Og det skal virke veldig oppfriskende på kroppen http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 12159...0aa
miramis Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Bruker det hvis jeg har vært i stallen og ikke vil stinke på veien hjem... Hahah.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har en fra lancome. Oppfriskende, og lukter ikke så sterkt. Har den på magen/armer/nakke, egentlig mest for å gi meg et kick en tidlig morgen. Anonymous poster hash: cf84a...80a
Jus sanguinis Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Bruker du bodyspray? Isåfall hvor på kroppen sprayer du den? Ble introdusert for dette først i dag så derfor jeg lurer! Hehe Anonymous poster hash: 12159...0aa Nei, jeg gjør ikke det. Jeg har hørt om det, men det gir meg først og fremst assosiasjoner til filmen American Psycho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå