Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere hadde vært sammen med ei jente i noen år, også hadde hun gått inn i en ganske kraftig deppresjon, og sleit noe vanvittig. Hadde dere tilgitt henne om hun hadde kommet seg fint gjennom dette, men at du fant ut at hun hadde vært med en gutt i denne tiden, og han fikk henne med på sex? Vet om en jente som har vært gjennom dette, og dette er nå et halvt år siden, og de har det kjempefint sammen nå. Hun angrer veldig på at hun lot seg ha sex med denne gutten, og hun sier hun var helt borte i hodet pga all dritten hun var igjenom. Hadde dere sagt det til kjæresten så lenge etterpå? Nå som de har det perfekt sammen, og hun har blitt frisk?

Anonymous poster hash: f84f4...2a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Utroskap er aldri akseptabelt.

Anonymous poster hash: 10268...ac5
  • Liker 3
Gjest Nightwich
Skrevet

Siden det er tydelig at du ikke er hverken jenta eller han hun har bedratt så har du ingenting med å si noe som helst !

Skjønner ikke folks behov for å rydde i andres liv.

Fei for egen dør. Det pleier å gi nok jobb en stund

AnonymBruker
Skrevet

når man er langt nede psykisk er det lett å bli utnyttet av andre. man vil bare bli sett, hørt og tatt på, på en kjørlig måte. å da er det mange som faktisk ikke klarer å tenke rasjonelt. det er ikke en unskyldning, for all del. bare en opplysning om at det kan skje.

men om man kan tilgi den personen er opp til en selv. det er partner som ser hvor tøft kjæresten har hatt det, og må nesten bedømme ut ifra det

Anonymous poster hash: 0e97e...b55
AnonymBruker
Skrevet

Er en veldig god veninne av meg som sporte meg om hva hun skulle gjøre. Så jeg blander meg ikke opp i noe som helst.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Om du er inne i en dyp depresjon, så er det vel ikke sex du tenker mest på. At noen bruker sykdommen som unnskyldning? Nei, den hade jeg ikke gått på.

vet om andre psykiske lidelser hvor det er vanlig, og noe som personen ikke ville gjort ellers

Anonymous poster hash: e4019...703
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes av hensyn til ham ikke at hun (du?) skal fortelle noe dersom hun ikke over tid har vært utro, kanskje ikke da heller. Depresjon forklarer ikke utroskap, men det mente du kanskje ikke.

Anonymous poster hash: d197e...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Bryt ut av forholdet og vær det beste henne noen gang kunne fått.. Utroskap er utroskap..

Hadde det vondt med meg selv så jeg sutta litt på tissen hans.. Ps. sa jo nei til deg kvelden før og til helga trenger jeg jo ikke for jeg har fått det jeg trenger..

Dump kreket..

Anonymous poster hash: 77c57...a9b

Skrevet

Depresjon er ingen unnskyldning til å være utro.

Utover det så får det være opp til hvert enkelt par hva de vil tilgi eller ikke.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvis dere hadde vært sammen med ei jente i noen år, også hadde hun gått inn i en ganske kraftig deppresjon, og sleit noe vanvittig. Hadde dere tilgitt henne om hun hadde kommet seg fint gjennom dette, men at du fant ut at hun hadde vært med en gutt i denne tiden, og han fikk henne med på sex? Vet om en jente som har vært gjennom dette, og dette er nå et halvt år siden, og de har det kjempefint sammen nå. Hun angrer veldig på at hun lot seg ha sex med denne gutten, og hun sier hun var helt borte i hodet pga all dritten hun var igjenom. Hadde dere sagt det til kjæresten så lenge etterpå? Nå som de har det perfekt sammen, og hun har blitt frisk?

Det var da voldsomt til ansvarsfraskrivelse. "Fikk henne med på..","lot seg ha sex med".

Ærlig talt!

Hun har vært utro. Punktum. Og ja, med vitende og vilje.

Skrevet

Det var da voldsomt til ansvarsfraskrivelse. "Fikk henne med på..","lot seg ha sex med".

Ærlig talt!

Hun har vært utro. Punktum. Og ja, med vitende og vilje.

This.

Om hun angrer, bør hun virkelig ta ansvar for handlingene sine og lære av dem. Å skape unnskyldninger for seg selv er umodent og fører ikke til noe bedre forhold/at hun skjerper seg og tar tak i situasjonen sin.

Sorry, men venninna di høres nesten litt åndssvak ut, mange av oss har vært deprimerte uten å ha knullet rundt med tilfeldige menn. De fleste må gjøre endringer/ta tak i livet sitt for å bli bedre, sjelden inngår "pikk" i terapien mot depresjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...