AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Ja.. er 2 timer trening mye? (kardio, litt styrkeøvelser m kroppsvekt) Anonymous poster hash: 1a2e2...7f4
Gjest Coolaid Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Det kommer an på intensiteten og hvilke type trening. Du sier ikke så mye om hvor mye tid du bruker på de tingene du nevner, og du forteller heller ingenting om din fysiske form. Dersom jeg hører om noen som trener styrke for eksempel to timer i strekk så tenker jeg at de ikke har peiling. Man kan trene smart og effektivt på relativt liten tid. Gjelder det løping med riktig intensitet så kan en lang økt være positivt. Men igjen, ditt nivå og din intensitet bestemmer hva som er mye. Endret 1. mai 2014 av Coolaid
Elanore Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Avhenger av hva du gjør på trening og av hva du gjør resten av dagen. Om du sitter 10-14 timer i døgnet, så mener jeg det er fint å være aktiv lenge også.
Wiggins Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 To timer på racersykkelen, hvis du er i brukbar form vil det si 50-60 km, er ikke spesielt mye, det er en middels økt på racersykkel. To timer jogging derimot er mye, så lenge du virkelig jogger og ikke går. Det avhenger fullstendig av treningsformen.
Inwe Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Smak og behag. 2 timer er ikke spesielt mye, men det kommer helt anpå hva du gjør og hva du vil oppnå. Jeg foretrekker korte og effektive økter på rundt en time, 45 min styrke og 15 min intervaller etterpå.
Ferny Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Kommer an på treningen. Dersom du jogger sammenhengende i to timer, så er det mye. Inne på et treningsstudio, der du trener ulike muskelgrupper, så er det ikke like mye (i hvert fall ikke tilsvarende belastning for bare noen muskegrupper). Og så kommer det an på hvor mye av tiden som faktisk går med til trening. Min erfaring er at det blir mer "dødtid" dersom man trener inne, og man flyr mellom apparatene - og kanskje må vente litt også. Jeg foretrekker å trene ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå