Chiquita Skrevet 17. juni 2004 #21 Skrevet 17. juni 2004 I morgen skal vi ivei og hente de nye ringene våre også. Vi skal ha ganske mye tekst i dem, så dama bak disken var usikker på om det ville gå, men sa at han som skulle gravere skulle ringe oss dersom det ble problemer med tekst-plass... Vi har ikke hørt noen ting, så da er det best at det står alt vi ønsker skal stå der, ja Din "navn" "forlovelsesdato" for alltid "bryllupsdato" Om ikke alt står - da blir jeg sur!!!!
Fru Snurp Skrevet 17. juni 2004 #22 Skrevet 17. juni 2004 Vi graverte også ganske mange tegn i våre ringer. Fikk beskjed om at de skulle ringe om det viste seg at det ikke var plass. Vi hørte ingenting. Fikk telefon 4 dager etter at vi bestilte ringene med beskjed om at de var klare. De hadde fått plass til alt, skriften var riktig, størrelsen var riktig, kort sagt: Alt var som det skulle være. Blide og hyggelige var de også :-) Dette var på Thune i Oslo.
Chiquita Skrevet 17. juni 2004 #24 Skrevet 17. juni 2004 Hyggelig å høre at noen er fornøyde også! Desverre er det jo lett at det negative kommer frem, og ikke så mye av det positive.... Men det FINNES jo flinke gullsmeder også - håper bare at de vi har bestilt hos nå er flinke.
ragsan Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #25 Skrevet 17. juni 2004 Ja, hyggelig at det kan gå bra - man kan jo begynne å lure. Våre ringer er ennå ikke ferdige. Forloveden ringte i formiddag og da skulle de sjekke med gravøren, men tidligst i morgen... Altså? Unnskyld? De kan ikke sjekke med gravøren i dag? Og det tar over en uke å endre ett fire-tall til ett fem-tall? Det har visstnok vært sykdom hos gravøren, men allikevel... Begynner å bli en smule sur. Vil ha ringen min :cry:
Gjest Tex Skrevet 17. juni 2004 #26 Skrevet 17. juni 2004 . Alt var som det skulle være. Blide og hyggelige var de også :-) Dette var på Thune i Oslo. Vi kjøpte også våre ringer på Thune på Steen og Strøm i Oslo, og har bare godord å si om dem. Graveringen vår ble kjempefin, alt var rett og til kom rett tid
Gjest MrsL Skrevet 17. juni 2004 #27 Skrevet 17. juni 2004 Desverre er det jo lett at det negative kommer frem, og ikke så mye av det positive.... Men det FINNES jo flinke gullsmeder også - håper bare at de vi har bestilt hos nå er flinke. Hvor har dere bestilt?
Chiquita Skrevet 17. juni 2004 #28 Skrevet 17. juni 2004 Hvor har dere bestilt? Det ble ikke der hvor du anbefalte, for jeg fikk ikke "lurt" med meg sambo dit den dagen vi var til Trondheim. Men vi bestilte i en annen gullsmedforretning på Stjørdal - en som tilhører en kjede (der hvor vi var misfornøyd er de ikke lenger med i en kjede heller, og vi vil ikke ha noe mer med de å gjøre) *krysser fingrene*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå