Gå til innhold

Grrr... Gullsmed igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ville unngå å være uten ringene mer enn nødvendig, så siden vi allerede vet bryllupsdatoen tenkte vi vi kunne få den inn med en gang... Men de har selvsagt klart å gravere 18.06.2004 i stedet for 2005, selv om det sto 2005 på seddelen. Greit nok at de lurte på om det var skrivefeil, men da kunne de vel ringt oss og spurt - er ikke som om telefonnummeret var vanskelig å finne, heller, siden det også sto på seddelen...

Nå må vi vente en uke til på å få igjen ringene :grine:

Grrrrrrrrrrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som skjer i gullsmedbransjen for tida? Har hørt veldig mye om graveringsfeil i det siste. Kjempesure greier.

Skrevet

Er-det-mulig?!!?!

Lurer på om vi bør samle alle trådene med gullsmed-trøbbel og sende dem i en mail til Gullsmedforbundet eller noe sånt...

Gjest Lompa
Skrevet

God ide! Bjørklund klarte å gi oss blokkbokstaver istedetfor løkkeskrift, som de faktisk selv noterte på seddelen at vi ønsket...Men vi fant ut at det var poengløst å klage, ettersom vi da måtte vært uten ringene enda lenger. Men det ER visst mye rart i bransjen for tida ja...

Skrevet

Ikke skyld på gullsmeden, det er gravørene som er sløve!

Ikke alle gullsmedforretninger er tilknyttet super-gravører, så hvis dere har mulighet - sjekk på forhånd hvem gullsmeden din bruker, og om de er pålitelige!

Skrevet

Er jo gullsmeden sin feil dersom de velger å bruke sløve gravører, men joda, er helt klart gravøren som har vært sløv i dette tilfellet - tipper personen ikke har sett på årstallet en gang, bare gått ut fra at det var 2004.

*Fortsatt irritert*

Skrevet

Er spent på våre som er inne til gravering og skal hentes i morgen

Skrevet
Er-det-mulig?!!?!

Lurer på om vi bør samle alle trådene med gullsmed-trøbbel og sende dem i en mail til Gullsmedforbundet eller noe sånt...

*enig*

Skrevet

HERREGUUUUUD, att det går ann!!

Nå leverte vi ringene våre 25 mai for å få gravert en ny dato i med samme skrifttype som før...det greide de altså ikke.

Ringer ned til Gull Funn nå for å høre om de er kommet etter at vi sendte de rett tilbake for å rette opp feilen.

Ja, de var kommet...og det var ikke gjort NOENTING!! HERREGUD, nå er jeg forbandet!

Daglig leder skulle ringe med opp om ett kvarter, så får vi se. Må jo ha med ringene nordover nå til helga...

Har spasmer så sint er jeg nå!! ÅÅÅÅÅÅÅ

Skrevet
HERREGUUUUUD, att det går ann!!

Nå leverte vi ringene våre 25 mai for å få gravert en ny dato i med samme skrifttype som før...det greide de altså ikke.

Ringer ned til Gull Funn nå for å høre om de er kommet etter at vi sendte de rett tilbake for å rette opp feilen.

Ja, de var kommet...og det var ikke gjort NOENTING!! HERREGUD, nå er jeg forbandet!

Daglig leder skulle ringe med opp om ett kvarter, så får vi se. Må jo ha med ringene nordover nå til helga...

Har spasmer så sint er jeg nå!! ÅÅÅÅÅÅÅ

:o :o :o :sinna:

Skrevet

Mitt forslag er at de som fra nå av skal ha noe gjort av en gullsmed/graverer tar med utskrift av disse trådene og leverer FØR de leverer i fra seg ringene...

Skrevet

:trøste:

Venter i spenning paa oppdateringer her...

Skrevet
Mitt forslag er at de som fra nå av skal ha noe gjort av en gullsmed/graverer tar med utskrift av disse trådene og leverer FØR de leverer i fra seg ringene...

Hadde nok åpnet noen øyner det, ja.

Skrevet

Vi rekker ikke aa gravere inn foer bryllupet, vi...kanskje like greit etter aa ha lest alle skrekkhistoriene herfra! :o

Skrevet
Vi rekker ikke aa gravere inn foer bryllupet' date=' vi...kanskje like greit etter aa ha lest alle skrekkhistoriene herfra! :o[/quote']

Er nok det, Popelka. :wink:

Skrevet

Vi skal hente ringene våre neste uke... og jeg så til jenta i butikken at jeg skulle holde henne ansvarlig dersom noe gikk galt, håper jeg slipper...! :-?

Skrevet

Har et par irriterende ting å melde når det gjelder gullsmeder, jeg også. :evil:

For det første så fikk vi ikke bryllupsdatoen i samme skrift som forlovelsesdatoen. Det greide de visst ikke. :roll:

Og for det andre, da jeg skulle hente ringene forleden, så ble jeg forelagt en faktura som viste en pris langt over 800,-! :o For å gravere en dato i to ringer, samt en enkel oppussing! Da ble jeg småirritert, og ga beskjed om at dette var LANGT unna den prisen jeg hadde blitt forespeilet da jeg leverte ringene! Damen som tok dem imot da, sa det ville koste "noen hundrelapper", så jeg tenkte vel en 4-500,- jeg da.. Damen bak disken ble sur fordi jeg reagerte på den stive prisen, og gikk motvillig inn på bakrommet for å sjekke litt rundt priser. Og jada.. En meget spak dame kom ut igjen, og måtte innrømme at prisen var helt feil. "Det sto visst galt på fakturaen, den riktige prisen er 550,-. Jeg reagerte på prisen jeg også, altså."

Ja jøss. :evil: Hun ble jo bare fornærmet, og gjorde at jeg følte meg som den gjerrigknarken fordi jeg påpekte prisen. Og særlig jeg hadde fått igjen de 300 kronene i etterkant, liksom.. :roll:

Det lønner seg å si ifra ihvertfall! :wink:

Skrevet

Jeg har vært to ganger for å hente vielsesattestholderen som vi fikk i bryllupsgave, men jaggu er den ikke ferdig ennå........ enda den skulle være ferdig sist fredag, da vi var der på fredag sa damen

OPS, jeg lover at den er her på tirsdag, og da jeg var der i går var det ei kjerring som var dritsur fordi jeg påpekte at jeg kom for andre gang og den fremdeles ikke var ferdig.......

Så nå skal den være ferdig i morgen, vel, det gjenstår å se..... :-?

Skrevet

Så irriterende, Tex. :evil:

Hva er det som har skjedd med serviceinnstillingen hos de ansatte da? De blir jo sure for ingenting, virker det som. :roll:

Skrevet

Skal bli spennende å troppe opp der i dag, ja......

Det må være ett eller annet gæærnt iallefall, folka er jo sure som sitroner....

Jeg gikk sporenstreks ut av sjappa, jeg hadde tenkt å levere min sønns første-tann-lokk til gravering, men jeg gik på Juvelen i stedet og beklaget min nød. Da jeg var ferdig der og skulle til å gå, så jeg to andre som også hadde forlatt den sure kerringa og gått på Juvelen og vi var skjønt enige om at vi ikke skulle legge igjen penger der noe mere.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...