Gå til innhold

Hvorfor poster du med brukernavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine grunner for å poste med brukernavn?

Anonymous poster hash: 28bfd...b11

Fordi alle fortjener å vite hva jeg sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er gøy å ha en oversikt over hvor mange innlegg og plusser jeg har. Fordi det er lettere å holde oversikt over tråder jeg har postet i og vite når noen siterer meg. Dessuten så ser jeg ingen grunn til å være anonymbruker, føler meg ganske anonym allerede, selv med nick. Men om jeg skulle poste noe personlig som gjør at jeg blir lett å kjenne igjen, så kan jeg sikkert bruke anonymfunksjonen.

Skrevet

Jeg står for de meningene jeg har og ser ingen grunn til å la være å vise brukernavn. Hyggeligere det å la folk se hvem de prater med :)

Gjest Mary Quant
Skrevet

Fordi det er utrolig irriterende å diskutere med en haug med anonyme brukere. Og man blir drittlei av alle de som må logge seg ut for å tørre å få ut aggresjonen sin.

Har forståelse for AB-bruken når det kommer til sensitiv informasjon - men å logge seg ut for å "ta" noen er patetisk og stakkarslig.

Skrevet

Hva er dine grunner for å poste med brukernavn?

Anonymous poster hash: 28bfd...b11

Fordi jeg kan! :sjarmor:

:heks:

Skrevet

Synes AB'er er et litt irriterende fenomen (sensitive tråder med senitiv informasjon er unntatt denne irritasjonen fra meg).

Og da kan jeg jo ikke poste som AB selv akkurat, det ville vært hyklersk

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er utrolig irriterende å diskutere med en haug med anonyme brukere. Og man blir drittlei av alle de som må logge seg ut for å tørre å få ut aggresjonen sin.

Har forståelse for AB-bruken når det kommer til sensitiv informasjon - men å logge seg ut for å "ta" noen er patetisk og stakkarslig.

Man må da ikke logge seg ut for å svare som AB! Ser du har bedt om å bli slettet så jeg skjønner ikke at du gidder å irritere deg lengre.

Anonymous poster hash: a9048...7c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...