AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #21 Skrevet 2. mai 2014 Angre? har vært borte lenge av gangen. Til tider bruker jeg mye tid på å lese aviser på nett. Skule jeg angre på det? Om jeg leser avisen i papirutgaven eller på nett, skulle jeg angre? Anonymous poster hash: 4a35f...be1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #22 Skrevet 2. mai 2014 Nei, overhodet ikke. KG er et tidsfordriv som så mye annet. Dessuten har jeg jo fått mange venner her inne. Mvh Yvonne Du har da i det minste en funksjon her som moderator pluss at du skriver mye fornuftig. Det må stå verre til med de som har like mange innlegg som deg, men som skriver edder og galle i annenhvert innlegg. Anonymous poster hash: ebe0a...536 1
Anglofil Skrevet 2. mai 2014 #23 Skrevet 2. mai 2014 Du har da i det minste en funksjon her som moderator pluss at du skriver mye fornuftig. Det må stå verre til med de som har like mange innlegg som deg, men som skriver edder og galle i annenhvert innlegg. Anonymous poster hash: ebe0a...536 Takk for det! Mvh Yvonne
Vera Vinge Skrevet 2. mai 2014 #24 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Jeg oppdaget KG da jeg var en ensom utvekslingsstudent i et annet land for en del år siden, men da under en annen bruker, og foruten e-post-utveksling med venner, ga KG et kjærkomment avbrekk i en kjip hverdag. Var ganske så aktiv her da og som student da jeg kom hjem igjen. Syns det var ok avbrekk i studiehverdagen. Merket at jeg ble mindre aktiv da jeg kom ut i arbeidslivet for noen år siden, men har fortsatt vært innom hver dag. Som flere andre skriver, erstatter KG-tiden tv-titting. Men merker at deltakelsen min har blitt mye snevrere. Mens jeg lenge var aktiv i større diskusjoner og mye på generell debatt, har jeg siden jeg fikk barn diskutert mer i tråder hvor det er enklere å bare skrive et innlegg som ikke krever like avansert tankevirksomhet, framfor diskusjoner om provoserende tema, hvor man må følge opp mer mtp motsvar som kommer osv. Men det skal sies at man ser en del tema som diskuteres igjen og igjen, og når man har vært her lenge, er det en del diskusjoner man ikke gidder å engasjere seg for ente gang. Og det kom også til et punkt hvor jeg innså at det var mye annet jeg kunne gjøre når jeg kjedet meg. Å kjøpe hus med oppussingsbehov la også en viss demper på KG-aktiviteten. Endret 2. mai 2014 av Vera Vinge
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. mai 2014 #25 Skrevet 2. mai 2014 Tror jeg begynte å lese på KG i 2009 eller noe der omkring. Trangen til meddelelse og deltakelse hærtok meg derimot først i fjor. Har lært en del her inne om mangt og meget, deltatt i noen hyggelige og noen heller uhyggelige diskusjoner, raskt lært at personangrep visstnok er den enkleste typen angrep (beklageligvis), flirt meg skakk av enkelte innlegg og kommentarer, eksplodert i raseri over andre. Og blir det for mye harselering og utidigheter i trådene, tar jeg turen innom "Strikking og Hekling" - der er alle så snille og vennlige mot hverandre at det nesten er skummelt. Siden jeg ikke ser på TV, så erstatter KG tiden jeg normalt sett ville ha brukt på tv-titting.
Gjest Tris Skrevet 2. mai 2014 #26 Skrevet 2. mai 2014 Av og til irriterer enkelte brukere meg noe grenseløst, men andre ganger er jeg så hjertens takknemlig for at dere finnes.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #28 Skrevet 3. mai 2014 Har vært på kg en god del år nå. Mener å huske at første gang jeg oppdaget forumet var for rundt 17 år siden. (Eksisterte virkelig kg 1996? Kan det stemme?) Har opp gjennom årene vært med i mange diskusjoner, ledd godt og av og til hisset meg opp. Har fått mange gode råd og hjelp av snille brukere, og forhåpentligvis har jeg bidratt med gode råd til andre. Jeg har en travel hverdag, og jeg syns det godt å være "sosial" med andre på denne måten. Hvor mange innlegg jeg har aner jeg ikke, siden jeg alltid har vært gjest eller anonym bruker. Anonymous poster hash: c692d...c6f
Tabris Skrevet 3. mai 2014 #29 Skrevet 3. mai 2014 Nei, KG brukes når jeg ikke har så mye annet å gjøre. Det meste blir prioritert foran dette forumet. Men jeg har endret holdning til forumet, samt hva jeg bruker det til. Før var jeg naiv og brukte mye tid på seriøse diskusjoner og lange innlegg. Nå ser jeg hvor bortkastet det er, og at forum som dette ikke kan brukes til slikt. Så nå bruker jeg det som tidsfordriv når jeg har litt tid ledig her og der. 1
Gjest Mary Quant Skrevet 3. mai 2014 #30 Skrevet 3. mai 2014 Har vært på kg en god del år nå. Mener å huske at første gang jeg oppdaget forumet var for rundt 17 år siden. (Eksisterte virkelig kg 1996? Kan det stemme?) Har opp gjennom årene vært med i mange diskusjoner, ledd godt og av og til hisset meg opp. Har fått mange gode råd og hjelp av snille brukere, og forhåpentligvis har jeg bidratt med gode råd til andre. Jeg har en travel hverdag, og jeg syns det godt å være "sosial" med andre på denne måten. Hvor mange innlegg jeg har aner jeg ikke, siden jeg alltid har vært gjest eller anonym bruker. Anonymous poster hash: c692d...c6f Jeg tror det var i 1997 første gang jeg oppdaget forumet og da var det forholdsvis nytt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #31 Skrevet 4. mai 2014 Jeg tror det var i 1997 første gang jeg oppdaget forumet og da var det forholdsvis nytt. Så gøy, da har vi vært her omtrent like lenge. Begynner å bli noen år. Da skal det vel godt gjøres om vi ikke har vært innom mange av de samme trådene opp gjennom årene. Har av og til savnet å være fast bruker, slik at jeg kunne fått et mer personlig forhold til de andre brukerne her. Men har alltid konkludert med at jeg liker å være anonym. Kan jeg spørre hva slags brukernavn du har hatt opp gjennom årene? Anonymous poster hash: c692d...c6f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #32 Skrevet 4. mai 2014 Så gøy, da har vi vært her omtrent like lenge. Begynner å bli noen år. Da skal det vel godt gjøres om vi ikke har vært innom mange av de samme trådene opp gjennom årene. Har av og til savnet å være fast bruker, slik at jeg kunne fått et mer personlig forhold til de andre brukerne her. Men har alltid konkludert med at jeg liker å være anonym. Kan jeg spørre hva slags brukernavn du har hatt opp gjennom årene? Anonymous poster hash: c692d...c6f Hun har jo slettet seg nå, og skal ikke registrere seg igjen, skrev hun, så siden det ikke går an å poste som gjest lenger kan hun vel neppe svare? Anonymous poster hash: 7b7d7...a40 1
Anglofil Skrevet 4. mai 2014 #33 Skrevet 4. mai 2014 KG ble startet i 1999. Jeg har vært her siden starten. Jeg var den gang 12 år, fylte 13 år samme år. Mvh Yvonne 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå