AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Dere som har vært her i mange år og har flere titusenvis av innlegg. Angrer dere på at dere har brukt så mye tid her? Tenker dere noen gang på hva dere i stedet kunne gjort med livet deres hvis dere hadde brukt tiden bedre? Anonymous poster hash: bad03...863 6
Anglofil Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Nei, overhodet ikke. KG er et tidsfordriv som så mye annet. Dessuten har jeg jo fått mange venner her inne. Mvh Yvonne Endret 1. mai 2014 av Yvonne 6
FantasDick Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Nei, jeg trives med å bruke en del tid på diverse fora. Om du tror jeg har brukt mye tid her inne skulle du sett f.eks /played på wow-karakterene mine. Edit, jeg har riktignok ikke flere ti-tusen innlegg, i og med at jeg er måteholden med tanke på å skrive innlegg. Leser mer, og har vært her i ganske mange år. Endret 1. mai 2014 av FantasDick 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Nei, jeg trives med å bruke en del tid på diverse fora. Om du tror jeg har brukt mye tid her inne skulle du sett f.eks /played på wow-karakterene mine. Hehe, hvor mye har du brukt på wow? Anonymous poster hash: bad03...863
FantasDick Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Hehe, hvor mye har du brukt på wow? Anonymous poster hash: bad03...863 Det vet jeg faktisk ikke helt. Jeg hadde vel et par måneder på mainchar før jeg begynte å spille på privatserver, tør ikke sjekke nå.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 KG var redningen min fra å bli gal av kjedsomhet da jeg ble langtidssykemeldt, og ikke hadde så mange andre valg enn å sitte i sofanen. Takk for at KG eksisterer sier jeg Anonymous poster hash: c4b73...887
Cata Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Niks, jeg jobber lange dager og har ingen egentlige venner her jeg bor så KG er et av mine "sosiale" steder. Det eneste jeg kunne brukt tiden til om jeg hadde vært mindre innpå her, er TV. Liker i grunnen KG bedre. 2
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Nei, jeg trives med å bruke en del tid på diverse fora. Om du tror jeg har brukt mye tid her inne skulle du sett f.eks /played på wow-karakterene mine. Edit, jeg har riktignok ikke flere ti-tusen innlegg, i og med at jeg er måteholden med tanke på å skrive innlegg. Leser mer, og har vært her i ganske mange år. Skjønner ikke hva du snakker om Eller antall timer brukt på å zappe eller se på tv-serier
Madelene B Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 jeg har vært her i mange år. (hadde en annen bruker før, og en annen før der igjen) Men selv om jeg har vært her "så og så" lenge, og tilsammen sikkert har veldig mange innlegg, så betyr ikke det at jeg er her hele tiden eller alt for mye. Men når jeg først sitter her, så svarer jeg og kommenterer mye. Er mye man får gjort på en-to timer 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Siden jeg klarte å ta en mastergrad mens jeg var i 100% jobb mens jeg skrev alle disse innleggene, så synes jeg i grunnen ikke det gikk ut over noe....Anonymous poster hash: 42b9b...c2d 3
Gjest Mary Quant Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har vært her siden oppstarten på 90-tallet - men noen avbrekk. Har hatt utallige brukere her - husker de ikke selv lenger. De siste dagene har jeg kommet til at KG er den største tidstyven i livet mitt - og jeg kommer til å slette brukeren. Hva er vitsen med å diskutere og diskutere og irritere meg mer og mer? Nei, fra nå skal jeg lese bøker og kose meg på altanen. Uten å gå inn på KG og trykke "Mine innlegg" flere ganger hver dag. Håper å bli fort avvent slik at jeg kan legge helt vekk diskusjoner om bloggere, 1. mai og andre temaer 1
Dricka Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Jeg var så lei på den forrige brukeren min at jeg slettet hele greia! Men så tok det vel et år før jeg var tilbake igjen
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 KG reddet meg - om det er lov å si det? Jeg var ensom og slet med angst og depresjon, og på KG kunne jeg skrive om mine problemer helt anonymt, og jeg turte å uttrykke meg ved å diskutere med andre her inne i andre tråder. Det er til KG jeg kommer når jeg er lei meg, trenger trøst og har en vond dag. Når jeg trenger å prate om ting jeg ikke tør å prate med andre om, eller jeg ikke har noen å prate med. Den tiden jeg har brukt på KG, og som jeg fortsatt bruker i ny og ne, er og har vært verdifull. Takk til KG som fins - tror jeg ikke er den eneste som føler at KG har hjulpet en gjennom vanskelige perioder, når en står fast og ikke har noen å prate med, eller tør å prate med noen. Da er det greit å være anonym her inne. Ellers har jeg en verdifull fritid utenom KG. Anonymous poster hash: a9087...fcf 8
debattanten Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Siden jeg klarte å ta en mastergrad mens jeg var i 100% jobb mens jeg skrev alle disse innleggene, så synes jeg i grunnen ikke det gikk ut over noe....Anonymous poster hash: 42b9b...c2d Ikke værst med 1 553 382 innlegg! :D 7
Gjest Evans Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Tror jeg bruker mer tid på KG enn jeg burde: kanskje særlig nå som jeg egentlig burde hatt nesa i en bok. Men så bruker jeg generelt mye tid på internettet unasett - så om jeg er på KG eller surfer på måfåbølgen er kanskje ikke så farlig. (vært av og på fra KG siden ca 2006, med ulike brukere).
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Nope. Jeg koser meg her inne i fritiden, er nydelig tidsfordriv. Anonymous poster hash: 03c6c...727
pinar Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Tja, nå har jeg ikke akkurat sittet her konstant siden jeg ble medlem. Og iløpet av den tiden har jeg også klart å reise mye, møte venenr, gjøre husarbeid, studere og jobbe. Tiden jeg bruker her er jo gjerne den tiden andre bruker på andre nett ting, tv osv. Edit- må også legge til at jeg har møtt folk herfra som jeg ikke ville vært foruten. Endret 2. mai 2014 av pinar
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Jeg havnet på KG da forumet var rimelig nytt og internett var nytt og spennende. Alenemamma med kvelder alene når ungene hadde lagt seg. Så kom ulike perioder hvor jeg var her mindre. I den perioden jeg var langtidssykemeldt så var det gull verdt. Jeg orket ingenting, men fikk litt input fra verden via nett. Nå er jeg her mindre igjen, men tror absolutt KG vil følge meg videre. Den tiden jeg bruker på nett har jeg "stjålet" fra tv-titting så alt i alt så bruker jeg kanskje samme tid foran en skjerm. Anonymous poster hash: dfbcd...329
Britt Banditt Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har vært her i snart ti år. Med flere forskjellige brukere/nick. Denne har jeg vel hatt siden 2009 (?). Angrer ikke Har lært veldig mye her, fått mye gode råd, fått flere bekjentskaper i det virkelige liv, og faktisk blitt kjent med ei som nå er en av mine beste venninner 1
Gjest Whitestripes Skrevet 2. mai 2014 #20 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har vært her i noen år med tre forskjellige brukere. Slettet meg et par ganger da jeg var skikkelig drittlei, men etter en pause kom jeg tilbake. Tenker aldri på at jeg burde brukt tida på noe annet. Sitter som regel ei stund på kvelden, og det er det. Har aldri noe problem med å logge av eller la være å logge på en dag eller to. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå