AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg opplevde noe på kanten for en tid tilbake. Jeg var på møte på Nav, og damen jeg pratet med spurte rett ut om jeg hadde ligget med behandleren jeg går til. Jeg ble så satt ut at jeg ikke visste hva jeg skulle si .. Det endte med at vi pratet om noe annet, også gikk jeg derifra og visste ikke hva jeg skulle føle eller tenke. Fikk det vel litt på avstand, men jeg klarer ikke helt å glemme det hun sa? Hvorfor i alle dager spurte hun om det? Jeg er med på et tiltak, og for ikke så lenge siden var det en dame (som også er på tiltak) som begynte å stryke meg på rygg og skuldre. Det hele ble litt for voldtsomt, og jeg ble helt satt ut. Hun spurte om jeg var redd ... jeg sa bare nei. I ettertid har jeg bare unngått henne ... orker ikke ha noe med henne å gjøre. Hvorfor i alle dager må jeg oppleve sånne ting? Klarer ikke fortelle det til noen ... Anonymous poster hash: dbfda...04c
Viktualia Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Så utrolig merkelig. Spurte du NAV-dama om hvorfor hun stilte et sånt spørsmål? Den dama med strykingen - jeg rister bare på hodet. Snakk om å få folk til å føle seg ubekvemme. Stryke dem over ryggen og spørre om de er redde? Koko. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Men i alle dager da? Rare mennesker, både strykedama og nav-dama. Håper du ikke behøver å ha noe mer med dem å gjøre senere. Anonymous poster hash: 8ab96...4c1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Er du norsk? Anonymous poster hash: 5ac3e...243 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Så utrolig merkelig. Spurte du NAV-dama om hvorfor hun stilte et sånt spørsmål? Den dama med strykingen - jeg rister bare på hodet. Snakk om å få folk til å føle seg ubekvemme. Stryke dem over ryggen og spørre om de er redde? Koko. Nei, jeg ble helt satt ut, så vi satt bare der i stillhet før vi pratet om noe annet ... Ja, strykedama virker litt koko .. Anonymous poster hash: dbfda...04c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Men i alle dager da? Rare mennesker, både strykedama og nav-dama. Håper du ikke behøver å ha noe mer med dem å gjøre senere. Anonymous poster hash: 8ab96...4c1 MÅ ha noe å gjøre med begge to fremover, dessverre ... Anonymous poster hash: dbfda...04c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Er du norsk? Anonymous poster hash: 5ac3e...243 Hvorfor lurer du på det? Anonymous poster hash: dbfda...04c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Hvorfor lurer du på det? Anonymous poster hash: dbfda...04c Fordi jeg kjenner en som ikke er norsk som kom med helt identisk historie. Anonymous poster hash: 5ac3e...243
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 På nav.no kan man sende inn klage på de ansatte, gjør det med hun som spurte om dere ligger sammen. Anonymous poster hash: 41c66...43a 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Den navdamen har trått over en grense, så grovt at jeg har ikke ord. Neste gang du er til henne, så tar du med deg tlf og tar opp samtalen. Du sier til henne at du følte deg tråkket på når hun spurte om du hadde ligget med xxx.eg syns du tråkket over min private svære, så jeg lurer på hvorfor du spurte om dette? Noen på nav skulle ikke vært der, de skal behandle mennesker, men det ser ut for at mange er dradd rett inn fra gata uten kompetanse for noe. Du skriver klage, og du er IKKE nødt til å ha noe med det mennesket å gjøre etterpå. det blir nav sin oppgave å finne en ny person til deg Anonymous poster hash: cc065...050 2
Genesis Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Jeg opplevde noe på kanten for en tid tilbake. Jeg var på møte på Nav, og damen jeg pratet med spurte rett ut om jeg hadde ligget med behandleren jeg går til. Jeg ble så satt ut at jeg ikke visste hva jeg skulle si .. Det endte med at vi pratet om noe annet, også gikk jeg derifra og visste ikke hva jeg skulle føle eller tenke. Fikk det vel litt på avstand, men jeg klarer ikke helt å glemme det hun sa? Hvorfor i alle dager spurte hun om det? Jeg er med på et tiltak, og for ikke så lenge siden var det en dame (som også er på tiltak) som begynte å stryke meg på rygg og skuldre. Det hele ble litt for voldtsomt, og jeg ble helt satt ut. Hun spurte om jeg var redd ... jeg sa bare nei. I ettertid har jeg bare unngått henne ... orker ikke ha noe med henne å gjøre. Hvorfor i alle dager må jeg oppleve sånne ting? Klarer ikke fortelle det til noen ... Anonymous poster hash: dbfda...04c seksuell trakassering!
Meline37 Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Jeg opplevde noe på kanten for en tid tilbake. Jeg var på møte på Nav, og damen jeg pratet med spurte rett ut om jeg hadde ligget med behandleren jeg går til. Jeg ble så satt ut at jeg ikke visste hva jeg skulle si .. Det endte med at vi pratet om noe annet, også gikk jeg derifra og visste ikke hva jeg skulle føle eller tenke. Fikk det vel litt på avstand, men jeg klarer ikke helt å glemme det hun sa? Hvorfor i alle dager spurte hun om det? Jeg er med på et tiltak, og for ikke så lenge siden var det en dame (som også er på tiltak) som begynte å stryke meg på rygg og skuldre. Det hele ble litt for voldtsomt, og jeg ble helt satt ut. Hun spurte om jeg var redd ... jeg sa bare nei. I ettertid har jeg bare unngått henne ... orker ikke ha noe med henne å gjøre. Hvorfor i alle dager må jeg oppleve sånne ting? Klarer ikke fortelle det til noen ... Anonymous poster hash: dbfda...04c Sikker på at du ikke har missforstått ? Dvs at de har ment noe helt annet med det de sa , og gjorde enn det du tenker? Lett å missforstå folk også.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Jeg liker rådet om å ta opp samtalen. Gjør det, så har du bevis om hun skulle si noe sånt neste gang. Anonymous poster hash: 8ab96...4c1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Fordi jeg kjenner en som ikke er norsk som kom med helt identisk historie. Anonymous poster hash: 5ac3e...243 Vel, jeg er iallfall helt norsk. Anonymous poster hash: dbfda...04c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Sikker på at du ikke har missforstått ? Dvs at de har ment noe helt annet med det de sa , og gjorde enn det du tenker? Lett å missforstå folk også. Nei, jeg tror jeg ikke misforstod når hun spurte rett ut om jeg lå med terapeuten min ... også ble det en stille stund der ingen sa noe fordi jeg ble så sjokkert. Anonymous poster hash: dbfda...04c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 På nav.no kan man sende inn klage på de ansatte, gjør det med hun som spurte om dere ligger sammen. Anonymous poster hash: 41c66...43a Ja, men jeg orker ikke. Da blir det sikkert slik at folk ikke stoler på meg siden jeg kan komme med slike beskyldninger, og de tror sikkert at jeg tuller. Blir jo bare ord mot ord... Anonymous poster hash: dbfda...04c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Den navdamen har trått over en grense, så grovt at jeg har ikke ord. Neste gang du er til henne, så tar du med deg tlf og tar opp samtalen. Du sier til henne at du følte deg tråkket på når hun spurte om du hadde ligget med xxx.eg syns du tråkket over min private svære, så jeg lurer på hvorfor du spurte om dette? Noen på nav skulle ikke vært der, de skal behandle mennesker, men det ser ut for at mange er dradd rett inn fra gata uten kompetanse for noe. Du skriver klage, og du er IKKE nødt til å ha noe med det mennesket å gjøre etterpå. det blir nav sin oppgave å finne en ny person til deg Anonymous poster hash: cc065...050 Jeg tror det er lettere om jeg spør om å få en annen saksbehandler. Anonymous poster hash: dbfda...04c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Jeg liker rådet om å ta opp samtalen. Gjør det, så har du bevis om hun skulle si noe sånt neste gang. Anonymous poster hash: 8ab96...4c1 Det er ikke lov å ta opp samtale uten at alle involverte parter har samtykket, så TS må spørre saksbehandler om det er greit. Anonymous poster hash: 13861...25b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror det er lettere om jeg spør om å få en annen saksbehandler. Anonymous poster hash: dbfda...04c Tull og tøys, ts har lov så lengr h*n selv deltar i samtalenAnonymous poster hash: 45bf6...15e
Meline37 Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Nei, jeg tror jeg ikke misforstod når hun spurte rett ut om jeg lå med terapeuten min ... også ble det en stille stund der ingen sa noe fordi jeg ble så sjokkert. Anonymous poster hash: dbfda...04c hehe huff, men er du helt sikker på at du ikke har missforstått? Alle kan missforstås eller missforstå situasjoner. Det har jeg gjort mange ganger selv. Er ikke alltid lett å lese mennesker eller forstå de Selv om det meste kan forstås
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå