Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor velger du å være anonym?

Jeg registrerer at selv på de enkleste og mest ufarlige tråder så velger de fleste å svare anonymt. Hvorfor? :lillesky:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Listerine
Skrevet

Igjen???? Er det virkelig så vanskelig for enkelte å søke opp alle de hundrevis andre trådene om AB-funksjonen? Det tar bare så vidt et minutt, ingen vits i å lage en ny tråd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

fordi man ikke vil bli stemplet som den brukeren med alle de sære meningene som vil bli dratt opp i egne tråder om igjen og om igjen hele tiden av maktsyke brukere

Anonymous poster hash: 14637...4f5
Skrevet

Igjen???? Er det virkelig så vanskelig for enkelte å søke opp alle de hundrevis andre trådene om AB-funksjonen? Det tar bare så vidt et minutt, ingen vits i å lage en ny tråd.

Unnskyld! Men hvorfor i all verden så sinna... :blomst:

Jeg er relativt ny her og har ikke sett en eneste tråd om det temaet og lurte faktisk helt seriøst på hvorfor det var sånn.

Ha en fortsatt fortryllende fin dag :hug: .

• Liker 1
Gjest Listerine
Skrevet (endret)

Kg har en søkerfunksjon. Bruk den.

Det er hundrevis av tråder om dette.

Endret av Listerine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor velger du å være anonym?

Jeg registrerer at selv på de enkleste og mest ufarlige tråder så velger de fleste å svare anonymt. Hvorfor? :lillesky:

De fleste gjør det kanskje av forsiktighet, for å verne om sitt privatliv.

Det er ganske enkelt å gjenkjenne noen, dersom de har lagt ut diverse opplysninger i forskjellige tråder under sitt faste brukernavn, f.eks: bosted, alder, yrke, antall barn, hobbyer, hunder og katter og navn på de, navn på treningssenter, osv.

I tillegg, dersom de har postet allt mulig av info om seg selv med sitt faste brukernavn, og deretter skal poste noe svært intimt anonymt, og glemmer å hake av for anonym så kan hvem som helst få intime opplysninger i tillegg til det som er postet bevisst med fast brukernavn og koble opplysningene opp mot hverandre. Dette kan i noen tilfeller være det som gjør at noen finner ut hvem brukeren er.

Anonymous poster hash: 8620b...305

Skrevet

De fleste gjør det kanskje av forsiktighet, for å verne om sitt privatliv.

Det er ganske enkelt å gjenkjenne noen, dersom de har lagt ut diverse opplysninger i forskjellige tråder under sitt faste brukernavn, f.eks: bosted, alder, yrke, antall barn, hobbyer, hunder og katter og navn på de, navn på treningssenter, osv.

I tillegg, dersom de har postet allt mulig av info om seg selv med sitt faste brukernavn, og deretter skal poste noe svært intimt anonymt, og glemmer å hake av for anonym så kan hvem som helst få intime opplysninger i tillegg til det som er postet bevisst med fast brukernavn og koble opplysningene opp mot hverandre. Dette kan i noen tilfeller være det som gjør at noen finner ut hvem brukeren er.

Anonymous poster hash: 8620b...305

Takk for et utfyllende og oppklarende svar! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

For å irritere slike som deg så klart! .. og dere biter på hver gang. :)

Anonymous poster hash: b3b0e...34e
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har både familie og venner på KG som vet brukernavnet mitt, så om jeg vil spørre om noe veldig personlig/svare med personlige erfaringer o.l, trykker jeg på Anonymknappen slik at de ikke skal lese det ;)

Skrevet

For å irritere slike som deg så klart! .. og dere biter på hver gang. :)Anonymous poster hash: b3b0e...34e

Haha :ler: Skal nok ganske mye mer til for å irritere meg :)!

Jeg lurte faktisk bare... Men skjønner at det var et forferdelig dumt spørsmål :ler: :ler: :ler:.

Gjest Tris
Skrevet

Dette spørsmålet begynner å bli en standard frase som kommer opp minst to ganger hver uke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...