Gå til innhold

Fikse opp spisebordet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tenkte å fikse opp spisebordet. Det er ganske gammelt, og i en ganske orange-aktig litt lys trefarge. Jeg ønsker det skikkelig mørkt brunt. Jeg vil at det skal fortsette å se gammelt ut, så jeg tror ikke jeg gidder å begynne med noe sliping av noe slag.

Har dere tips til hvordan jeg kan få til dette? Er det nok å bare beise i en skikkelig mørk farge? Har noen tips til hvilken type beis jeg kan bruke i så fall?

Er totalt blank på dette området. :-)

Anonymous poster hash: ee6cc...561
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg tenkte å fikse opp spisebordet. Det er ganske gammelt, og i en ganske orange-aktig litt lys trefarge. Jeg ønsker det skikkelig mørkt brunt. Jeg vil at det skal fortsette å se gammelt ut, så jeg tror ikke jeg gidder å begynne med noe sliping av noe slag.

Har dere tips til hvordan jeg kan få til dette? Er det nok å bare beise i en skikkelig mørk farge? Har noen tips til hvilken type beis jeg kan bruke i så fall?

Er totalt blank på dette området. :-)

Anonymous poster hash: ee6cc...561

Du må vel i hvertfall regne med å matte det ned for at malingen skal sitte bedre. Så jeg tror nok ikke du kommer helt utenom sandpapiret :fnise: .

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok slipe ja. Se om du får lånt deg en liten slipemaskin, da går det fort. :)

Anonymous poster hash: 9b924...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...