AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Hei! Jeg tenkte å fikse opp spisebordet. Det er ganske gammelt, og i en ganske orange-aktig litt lys trefarge. Jeg ønsker det skikkelig mørkt brunt. Jeg vil at det skal fortsette å se gammelt ut, så jeg tror ikke jeg gidder å begynne med noe sliping av noe slag. Har dere tips til hvordan jeg kan få til dette? Er det nok å bare beise i en skikkelig mørk farge? Har noen tips til hvilken type beis jeg kan bruke i så fall? Er totalt blank på dette området. :-) Anonymous poster hash: ee6cc...561
Gjest Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Hei! Jeg tenkte å fikse opp spisebordet. Det er ganske gammelt, og i en ganske orange-aktig litt lys trefarge. Jeg ønsker det skikkelig mørkt brunt. Jeg vil at det skal fortsette å se gammelt ut, så jeg tror ikke jeg gidder å begynne med noe sliping av noe slag. Har dere tips til hvordan jeg kan få til dette? Er det nok å bare beise i en skikkelig mørk farge? Har noen tips til hvilken type beis jeg kan bruke i så fall? Er totalt blank på dette området. :-) Anonymous poster hash: ee6cc...561 Du må vel i hvertfall regne med å matte det ned for at malingen skal sitte bedre. Så jeg tror nok ikke du kommer helt utenom sandpapiret .
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Du må nok slipe ja. Se om du får lånt deg en liten slipemaskin, da går det fort. Anonymous poster hash: 9b924...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå