AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Hei dere Tenkte å få noen tips av noen her inne som kan litt med kosthold / trening etc å gjøre. Det siste året har jeg gått opp hele 10 kilo og det synes så sinnsykt rundt magen, armene, ansiktet og lår, ja, egentlig overalt! Har "alltid" veid 50 og veier nå 60. Er bare 160 høy og føler meg litt chubby og veldig ufresh! Har bestemt meg for å kutte ut alt av sukker til jeg har nådd tidligere vekt, type junkfood, godteri, chips osv og begynne å trene 1 time hver dag. Føler meg så dårlig nå og merker det går utover humøret, er mye mer irritabel og sint også har jeg jo såklart mistet mye selvtillit. Trente en del før, da gikk det mye i dans og styrke, men nå har jeg ikke trent på nesten ett år og derav kiloene, så tenker å begynne litt forsiktig. Noen som har noen gode tips og triks? Skal i utgangspunktet ned 10 kg, men om jeg halvveis føler meg vel med å veie 55 så er det bare bra Anonymous poster hash: 34c05...b23
Gjest Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har egentlig ikke så mange tips å komme med utenom å spise mindre, droppe godis og snacks og selvfølgelig bevege seg mer. Men aller mest så vil jeg ønske deg lykke til!
Sylvari Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Når kuttet du ut sukkeret? En kropp som har blitt avhengig av sukker vil reagere når du kutter det ut. Du vil føle deg irritabel, få cravings og slikt. Kan ta en liten stund før kroppen blir vant til å være uten.
LA14 Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Jeg gikk ned 30 kg på et år. Jeg begynte å trene ca 4-6 ganger i uken. Maten gjorde jeg ikke så mye med, annet en å spise mindre porsjoner. Brus og godterier kun lørdag. Og hvis jeg kunne gå isteden for å ta bilen gjorde jeg det. Lykke til
amare Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Hvis du starter på lavkarbo så fikser det seg nesten av seg selv! Det funker på alle kan jeg si.. Man trenger ikke akkurat følge dietten til punkt og prikk men hvis du kutter ut det meste av karbohydrater og bytter det ut med proteiner så går det som sagt av seg selv! Endret 1. mai 2014 av amare 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå