AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Vel, jeg har datet en mann siden nyttår ca. Jeg har prøvd å ikke stresse så mye med hvor ting bærer, og har klart å lene meg litt tilbake og bare se litt hva som skjer. Vi har vel møttes et par ganger i uka ca, og for det oftest hjemme hos han med middag og film. Det har i perioder vært vanskelig å møtes, da vi jobber til litt forskjellige tider men når vi har møttes har det vært utrolig fint. Nå har jeg imidlertid kjent på det at jeg har hatt behov for å prate litt om hvor vi står og hva vi tenker. Så da vi møttes nå sist tok jeg opp temaet litt forsiktig. Sa at jeg har det innmari fint med han, men at jeg lurer på hva han tenker og om han er interessert. Han hadde igrunn tenkt å ta opp temaet selv denne kvelden, fordi han er usikker. Han synes det er et eller annet som mangler. Sier vi har bra sex, at jeg er ei flott og omsorgsfull jente og at han derfor hadde håpet på å få mer følelser. At ting kanskje hadde vært på litt feile premisser nå den siste tida. Jeg ble lei meg, og sa at vi bør vel ikke fortsette om han ikke føler at det er rett. Nå er jeg usikker på hva som skjer videre. Jeg vet jo at det kan være vanskelig for en mann å vite hvor han har følelsene sine, og at de kan trekke seg unna om de blir redde. Men det er søren ikke lett for oss damer å forholde seg til det heller. Jeg tenker vel at nå ligger ballen hos han og at det er opp til han å ta innitiativ om han finner ut om det allikevel kan være noe.Kunne jeg ha gjort noe annerledes?Anonymous poster hash: 19073...1d8
hr.pinnsvin Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Jeg synes du har gjort alt riktig her.Som du sier så er alt opp til han nå, men det tilsier ikke at du skal gå på gress urimelig lenge for å vente på at han skal evnt snu følelsene sine. Han var jo ærlig og sa at følelsene ikke var der, og du konkluderte med at da var det best å bryte forholdet slik det var. Og da er jo saken klar....såfremt ikke forholdet tar en annen form.Noen velger jo å fortsette som venner, som sexpartnere, gå tilbake til start og prøve på nytt eller ta en pause for å reflektere og se om følelsene forandrer seg. Men det forholdet dere har pr dags dato er jo mao over....om du vil vente, bryte opp eller gå over i ett annet forhold med denne mannen er jo kun opp til deg og han. Snakk sammen, og spør han hvis noe er uklart!
amare Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Trodde at det var sånn at enten så har man følelser for en.. Eller ikke!
Helise Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Takk for svar :-) Ja, han er heldigvis ærlig. Da må jeg være det i forhold til hva jeg vil også. Så får vi se :-) Jeg synes du har gjort alt riktig her.Som du sier så er alt opp til han nå, men det tilsier ikke at du skal gå på gress urimelig lenge for å vente på at han skal evnt snu følelsene sine. Han var jo ærlig og sa at følelsene ikke var der, og du konkluderte med at da var det best å bryte forholdet slik det var. Og da er jo saken klar....såfremt ikke forholdet tar en annen form.Noen velger jo å fortsette som venner, som sexpartnere, gå tilbake til start og prøve på nytt eller ta en pause for å reflektere og se om følelsene forandrer seg. Men det forholdet dere har pr dags dato er jo mao over....om du vil vente, bryte opp eller gå over i ett annet forhold med denne mannen er jo kun opp til deg og han. Snakk sammen, og spør han hvis noe er uklart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå