AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Det har vært mange program på tv gjemmom alle år når det gjelder savnede personer. Jeg husket et program , og mener det var nrk, hvor politiet snakket om div uløste forsvinningssaker Jeg satt og så på dette programmet.kanskje ti år siden. Jeg la merke til interjuet til den ene moren der. Hun var ganske ung den gangen, og forsto at jeg hadde møtt den personen før. un hadde en sønn som forsvant da han var 16, og som de aldri fant. Det var noe jeg gjenkjente i henne,men kom ikke på det. Syns det var noe kjent med sønnen også, når jeg så bildet av han på skjermen.Antagelig så jeg likheten i mora da hun var yngre. Tenkte på det en tid etterpå, og siden ble det glemt. De bodde i Tromsø, og mener om det er den personen jeg mener så begynner hennes navn på A eller L, faktisk er jeg usikker i dag. i disse dager ser jeg på gamle bilder, og der kommer hele historien om tvprogrammet tilbake til meg, det var hun ja, tenkte jeg. Så lang tid gikk det. Er det noen som bor i Tromsø,eller rundt der som kjenner den saken, husker den? Finnes det noen aviser der jeg kan finne saken? Jeg har en grunn for å vite mere om denne moren, og skulle gjerne vist noe mere. Dere behøver ikke skrive navn eller noe sånt,men bare gi meg en link om det har vært omtalt i avis. Av og til repiterer aviser sånne saker, og vet ikke hva jeg skal lete etter når jeg ikke har navnet hennes Anonymous poster hash: 28ebf...312
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Hvordan skal vi vite hva du snakker om når du gir så lite info om saken? Hvor forsvant han, hva er historien? Anonymous poster hash: 44b37...7f1 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Det har vært mange program på tv gjemmom alle år når det gjelder savnede personer. Jeg husket et program , og mener det var nrk, hvor politiet snakket om div uløste forsvinningssaker Jeg satt og så på dette programmet.kanskje ti år siden. Jeg la merke til interjuet til den ene moren der. Hun var ganske ung den gangen, og forsto at jeg hadde møtt den personen før. un hadde en sønn som forsvant da han var 16, og som de aldri fant. Det var noe jeg gjenkjente i henne,men kom ikke på det. Syns det var noe kjent med sønnen også, når jeg så bildet av han på skjermen.Antagelig så jeg likheten i mora da hun var yngre. Tenkte på det en tid etterpå, og siden ble det glemt. De bodde i Tromsø, og mener om det er den personen jeg mener så begynner hennes navn på A eller L, faktisk er jeg usikker i dag. i disse dager ser jeg på gamle bilder, og der kommer hele historien om tvprogrammet tilbake til meg, det var hun ja, tenkte jeg. Så lang tid gikk det. Er det noen som bor i Tromsø,eller rundt der som kjenner den saken, husker den? Finnes det noen aviser der jeg kan finne saken? Jeg har en grunn for å vite mere om denne moren, og skulle gjerne vist noe mere. Dere behøver ikke skrive navn eller noe sånt,men bare gi meg en link om det har vært omtalt i avis. Av og til repiterer aviser sånne saker, og vet ikke hva jeg skal lete etter når jeg ikke har navnet hennes Anonymous poster hash: 28ebf...312 Programmet gikk på TvNorge, og jeg tror programmet het "fornemmelse for mord" eller noe slikt. Jeg husker ikke saken, men du kan sikkert finne noe om du søker det opp. Anonymous poster hash: 9ffb9...b26
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Hvordan skal vi vite hva du snakker om når du gir så lite info om saken? Hvor forsvant han, hva er historien? Anonymous poster hash: 44b37...7f1 Det handlet om personer som bare ble borte, og som aldri kom til rette igjen. Den gutten hadde også forsvunnet, kom aldri til rette. Politiet snakket om årsakene til dette, det var i forbindelse med en sak der de trodde det lå noe kriminelt bak. og at det kunne være flere kriminalsaker i flere forsvinninger. Så ble det vist bilde av flere som var forsvunnet i løpet av årene, og deres nærmeste var i den forbindelse intervjuet i sakens anledning Har vært inne på div tvkanaler å sett,men finner ikke dette igjen Anonymous poster hash: 28ebf...312
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Mener TV3 hadde en lignende programserie for en del år siden. TVN har og hatt noen serier. Anonymous poster hash: 3a1f7...72c
Polly Ester Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Den serien som TV3 hadde het vel "Savnet"? Samme program som hadde om forsvinningen til Therese i Drammen i 1989.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Kan det være denne saken? http://www.nordlys.no/nyheter/article763760.ece Anonymous poster hash: 82945...f5d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Kan det være denne saken? http://www.nordlys.no/nyheter/article763760.ece Anonymous poster hash: 82945...f5d Takk,men ser mor til han der heter noe helt annet, enn hun jeg ser etter. Ser navnet til både far og mor står nederst i artikkelen Anonymous poster hash: 28ebf...312
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Har du sett på savnetinorge.org? Evt. så kan du kanskje henvende deg til dem med spørsmålene dine?Anonymous poster hash: 764df...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå