AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Hei. Vi bor rett i nærheten av et hus som har brent. Dette huset skulle/skal egentlig fjernes, men ingen vet når. Er det noen regler på hvor lenge slikt kan stå? Det har stått slik i et halvt år, og de ødelegger utsikten og inntrykket fullstendig for oss rundt. ikke veldig moro å sitte på verandaen å se rett på et utbrent hus..Anonymous poster hash: aa6af...1f6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Bor du tilfeldigvis i Sarp? Anonymous poster hash: 985b7...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Bor du tilfeldigvis i Sarp? Anonymous poster hash: 985b7...2a3 Jeg ser ikke helt hva relevansen skulle vært for hvor jeg bor? Anonymous poster hash: aa6af...1f6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Dette er jo en brakkebygning, så jeg vet ikke om det er samme sak eller om det er en annen. Men uansett har de i artikkelen fått frist på seg til å rydde opp; fristen er 30 mai. http://www.nrk.no/telemark/branntomt-i-porsgrunn-ryddes-ikke-1.11688581 Anonymous poster hash: efe15...a83
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Jeg ser ikke helt hva relevansen skulle vært for hvor jeg bor? Anonymous poster hash: aa6af...1f6 Nei, er jo ikke så veldig relevant egentlig. Har bare lurt på det samme fordi vi har en veldig skjemmende branntomt rett i nærheten. Har dessverre ikke svaret. Anonymous poster hash: 985b7...2a3
Agathe Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Tror du må ta kontakt med kommunen, så pålegger de eventuelt en frist for å få det ryddet. Den kan variere alt etter hvor prekært det er, for eksempel mtp forurensning, om barn kan ta seg inn i brannruinene og skade seg etc.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Nei, er jo ikke så veldig relevant egentlig. Har bare lurt på det samme fordi vi har en veldig skjemmende branntomt rett i nærheten. Har dessverre ikke svaret. Anonymous poster hash: 985b7...2a3 Åja. Nei, det er ikke i Sarp. Kjedelig å høre at det er andre som må slite med dette. Takk for svar alle. Det er en privateid bolig, om det har noe å si. Får kanskje prøve å ringe kommunen å høre hva de har å si. Anonymous poster hash: aa6af...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå