AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Hei, finnes det noen steder man kan kjøpe en bh i størrelse 95a? Er overvektig, men puppene er alikevel veldig små for kroppen min. Vet at Lindex hadde noen, men ser aldri det der lenger. Har også vært innom Kappahl men der begynner gjerne 95 på enten b eller c. Gjerne litt dyrere kvalitetsbh! Anonymous poster hash: f63b6...36c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Change har veldig stort utvalg av litt mer spesielle størrelser, så det kan være de har 95a Anonymous poster hash: 38a01...a36
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Hei takk for svar! Har ikke vært så veldig nøye med Change, men har vært innom der, og det lille utvalget de hadde var sånne type veldig myke litt "bestemor" bh som ikke så veldig fine ut. Sikkert greit til hverdags, men har lyst på litt fine jeg også! Anonymous poster hash: f63b6...36c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Har du fått noen til å måle deg? Antar jo det når du skriver 95A, hehe Jeg hadde lenge 90B, men har nå 90C (de kan være bittelitt posete, kommer an på hvor jeg har kjøpt, men går seg til etter en vask eller to). Jeg bruker ikke lenger bh med innlegg, jeg var veldig skeptisk i starten, men nå er jeg helt frelst!Fifty Shades of Grey fra Kappahl - jeg har denne i begge farger, veldig god å ha på, og prisen er ikke så avskrekkende, men den begynner på C. Ellers har jeg noen fra både Change og Triumph. Jeg syns ofte det er veldig lite utvalg fra 90 og oppover i A og B, og sjeldent jeg finner noen som jeg syns er fine og sitter pent. Veldig irriterende, men ville anbefalt deg å måle en gang til, da hos Change eller Triumph hvis du har de i nærheten Anonymous poster hash: 6b7c6...b99
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Har målt helt nylig ja! Har faktisk prøvd de bh'ene du linket til! De er helt nydelige! Men alt for posete og rynkete under klærne mine, så det var litt synd! Kan jo kanskje måle meg hos triumph da, er sjelden innom der! Kan jo hende at de kan komme med noen tips! Anonymous poster hash: f63b6...36c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Hvor bor du da? Jeg bor i Bergen og der har de to salonger som heter Netty. Der er de kjempeflinke. Anonymous poster hash: 702ab...5da
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Bor i Oslo, så bergen blir kanskje en smule langt unna hehe! Anonymous poster hash: f63b6...36c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Har målt helt nylig ja! Har faktisk prøvd de bh'ene du linket til! De er helt nydelige! Men alt for posete og rynkete under klærne mine, så det var litt synd! Kan jo kanskje måle meg hos triumph da, er sjelden innom der! Kan jo hende at de kan komme med noen tips! Anonymous poster hash: f63b6...36c Beklager sent svar Veldig sjeldent at bher oppi 90 sjeldent begynner på A, da blir jo utvalget enda tynnere. Det syns jeg du skal gjøre, godt mulig du får en annen størrelse der. http://www.alexismote.no/categories/bhtruse Har ei venninne som bestiller herfra, de fleste cuper begynner på B, men vil tro at etter noen vask så krymper cupen litt. Den ligger i Skippergata 23 i Oslo Anonymous poster hash: 6b7c6...b99
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Hvor har du målt størrelsen hen? Mange damer har for liten cup og for stor omkrets. Anonymous poster hash: 6e1d5...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå