Gå til innhold

Blir du lett provosert

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Jeg har merket meg at mange ser ut til og bli så lett provosert. Det skal jo bare en liten bagatel til så hører man folk si jeg ble så provsert

Så er du en av disse som blir lett provosert.

Det skal ekstremt mye til for at jeg blir provosert.

Endret av Methusalem
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva det gjelder. Så både og.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva det gjelder.

Anonymous poster hash: 2b26d...e6d
Skrevet

Kommer helt an på hva det gjelder..

Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg tolker disse svarene som ja

• Liker 1
Skrevet

I enkelte tilfeller blir jeg provosert på sekundet, så ja, jeg blir nok fort provosert.

Men - det skjer heldigvis ytterst sjelden:-)

AnonymBruker
Skrevet

Ble nok det før, men når alderen legger seg på har jeg lært at å bli sinna er nytteløst. Det går utover en selv først og fremt.

Anonymous poster hash: 21711...26a
Skrevet

Noen ganger ja. :fnise:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Kommer litt an på hva det gjelder, men gjelder det f.eks folk som driter i dyrs velferd og rettigheter blir jeg lett provosert og fly forbanna, ja.

• Liker 2
Skrevet

Som mange har sagt så kommer det an på hva det er. Om det er noen som bare slenger med leppa, f.eks., så skal det ganske mye til for at jeg lar meg provosere.

Skrevet

Jeg blir provosert over mennesker med nedlatende holdninger, rasistiske utsagn og generelt masse fordommer.

Ellers blir jeg sjeldent provosert.

Og ja, jeg blir også provosert av mennesker som stemmer Frp. (men det inngår vel under fordommer og fremmedfrykt)

• Liker 1
Gjest Tris
Skrevet

Som regel ikke, men det hender ja.

Skrevet

Jeg har merket meg at mange ser ut til og bli så lett provosert. Det skal jo bare en liten bagatel til så hører man folk si jeg ble så provsert

Så er du en av disse som blir lett provosert.

Det skal ekstremt mye til for at jeg blir provosert.

NJa. Det kommer helt an på..

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Blir provosert av fordommer, når noen sier ting som at det var fakta, og ikke har noe god begrunnelse for ting, eller sier "alle kvinner/menn er sånn". Og folk som mener at noen er mer verdt enn andre.

Anonymous poster hash: f6815...2d9
  • Liker 1
Gjest Timber
Skrevet

Det kommer an på situasjonen. I mine yngre dager ble jeg nok lett provosert, men nå har jeg fått en ufattelig selektiv hørsel, så jeg gidder ikke å høre på idiotiske utsagn og tullete ting.

Folk på nett provoserer meg veldig lite. Det er jo bare å klikke seg vekk fra siden, så er de ute av syne..

Skrevet

Regner ikke meg selv som en som blir lett provosert.

AnonymBruker
Skrevet

Ble mindre provosert etter jeg aksepterte at enkelte folk bare er stokk dumme. Blir fremdeles oppgitt og lei av kunnskapsløshet, fordommer og Frpere.

Anonymous poster hash: 1610f...8be

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på situasjonen. I mine yngre dager ble jeg nok lett provosert, men nå har jeg fått en ufattelig selektiv hørsel, så jeg gidder ikke å høre på idiotiske utsagn og tullete ting.

Folk på nett provoserer meg veldig lite. Det er jo bare å klikke seg vekk fra siden, så er de ute av syne..

Det er sant det. Man utvikler tykkere hud etterhvert. Lærer å gi mer faen. Blir lettere å overse visse elementer.

Gjest heihade
Skrevet

Jeg skal være ærlig og innrømme at ja, jeg kan ha et veldig temperament.

Er det noen som kommer med et idiotisk utsagn om noe som jeg har sterke meninger om kan jeg fort bli provosert, ja.

Det er derimot ikke alt jeg har så sterke meninger om. Det skal mye til for at jeg bryr meg eller blir provosert over trivielle ting, f.eks. Er det temaer som voldtekt, diskriminering og lignende har jeg nesten ikke lunte i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg blir lett provosert. Men det går heldigvis veldig fort over.

Anonymous poster hash: 0824a...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...