AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Del Skrevet 1. mai 2014 Håret på leggene er mindre skjemmende når det er bleket av solen. Er det noen blekemetode som kan brukes på håret på leggene, slik at jeg kan "hjelpe solen litt" i forkant av solings-sesongen? Seriøst. Anonymous poster hash: c442e...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 1. mai 2014 #2 Del Skrevet 1. mai 2014 Ja, og på armene for min del. Går kanskje an å bruke vanlig blekemiddel som man bruker på hodet eller? Slenger meg uansett på trådstarters spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 1. mai 2014 #3 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg har bleket håret på armene i flere år. Og nettopp begynt å bleke øyenbrynene mine også. Jeg bruker blekemiddel fra h&m. Det svir bittelitt underveis og huden du har påført det på blir litt blek, men det går over etter en halvtime. Bare husk å kjøpe den platinablonde fargen i lilla boks. Kjøpte den i rosa boks en gang og da ble de GULLfargede. Husk å vaske området du skal bleke også, slik at du ikke får noen infeksjoner. Jeg blander blekemiddelet i en plastikkbeholder og rører med en plastikkskje (ikke bruk metall,viktig) Hos meg holder fargen i en-to måneder. Vet mange vil fraråde bleking av kroppshår, men så lenge du ikke putter det for nærme øyeområdet går det fint. Men ts, er det ikke enklere å bare epilere/shave bort hårene på leggene , med mindre du er gutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 1. mai 2014 #4 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg har bleket håret på armene i flere år. Og nettopp begynt å bleke øyenbrynene mine også. Jeg bruker blekemiddel fra h&m. Det svir bittelitt underveis og huden du har påført det på blir litt blek, men det går over etter en halvtime. Bare husk å kjøpe den platinablonde fargen i lilla boks. Kjøpte den i rosa boks en gang og da ble de GULLfargede. Husk å vaske området du skal bleke også, slik at du ikke får noen infeksjoner. Jeg blander blekemiddelet i en plastikkbeholder og rører med en plastikkskje (ikke bruk metall,viktig) Hos meg holder fargen i en-to måneder. Vet mange vil fraråde bleking av kroppshår, men så lenge du ikke putter det for nærme øyeområdet går det fint. Men ts, er det ikke enklere å bare epilere/shave bort hårene på leggene , med mindre du er gutt da? Det er altså vanlig blekemiddel til hår på hodet du bruker? Skal i hvert fall teste det ut. Har prøvd å barbere vekk hår på armene, men det ser veldig unaturlig ut synes jeg. Men skjønner heller ikke problemet med å barbere leggene. Det er jo noe nesten alle gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 1. mai 2014 #5 Del Skrevet 1. mai 2014 Anbefaler ikke vanlig hårbleking til slikt bruk. Vita selger en egen kroppsbleking til 80 kr. Husker ikke navn men tror boksen er blå eller turkis. Den er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 1. mai 2014 #6 Del Skrevet 1. mai 2014 Det er altså vanlig blekemiddel til hår på hodet du bruker? Skal i hvert fall teste det ut. Har prøvd å barbere vekk hår på armene, men det ser veldig unaturlig ut synes jeg. Men skjønner heller ikke problemet med å barbere leggene. Det er jo noe nesten alle gjør. Jepp, bruker blekemiddel til hår I begynnelsen brukte jeg blekemiddel tilpasset for hud, det var litt mindre skummelt synes jeg. Produktet het Andrea og man får fortsatt kjøpt det på Vita. Dog måtte jeg bleke det i to omganger før ønsket resultat, pluss at produktet var dyrt (120 kr). Du kan jo kanskje bleke det med dette produktet først, om du er skeptisk til blekemiddel til hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjnaah Skrevet 2. mai 2014 #7 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg har bleket håret på armene i flere år. Og nettopp begynt å bleke øyenbrynene mine også. Jeg bruker blekemiddel fra h&m. Det svir bittelitt underveis og huden du har påført det på blir litt blek, men det går over etter en halvtime. Bare husk å kjøpe den platinablonde fargen i lilla boks. Kjøpte den i rosa boks en gang og da ble de GULLfargede. Husk å vaske området du skal bleke også, slik at du ikke får noen infeksjoner. Jeg blander blekemiddelet i en plastikkbeholder og rører med en plastikkskje (ikke bruk metall,viktig) Hos meg holder fargen i en-to måneder. Vet mange vil fraråde bleking av kroppshår, men så lenge du ikke putter det for nærme øyeområdet går det fint. Men ts, er det ikke enklere å bare epilere/shave bort hårene på leggene , med mindre du er gutt da? smart og sikkert mye billigere å kjøpe blekemiddel fra h&m. jeg bare lurer på, hvorfor bleker du øyenbrynene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Del Skrevet 2. mai 2014 Hår på leggene er jo ulekkert selv om det er lyst eller mørkt. Barber, voks, epiler eller fjern de med hårfjerningskem. Anonymous poster hash: c9a93...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 3. mai 2014 #9 Del Skrevet 3. mai 2014 Jepp, bruker blekemiddel til hår I begynnelsen brukte jeg blekemiddel tilpasset for hud, det var litt mindre skummelt synes jeg. Produktet het Andrea og man får fortsatt kjøpt det på Vita. Dog måtte jeg bleke det i to omganger før ønsket resultat, pluss at produktet var dyrt (120 kr). Du kan jo kanskje bleke det med dette produktet først, om du er skeptisk til blekemiddel til hår Er ikke skeptisk til bekemiddel for hår hvis du sier at det funker. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 3. mai 2014 #10 Del Skrevet 3. mai 2014 smart og sikkert mye billigere å kjøpe blekemiddel fra h&m. jeg bare lurer på, hvorfor bleker du øyenbrynene dine? Jeg har fra naturens side brunt hår og kullsvarte øyenbryn. Det ser altså unaturlig ut selv om det egentlig er naturlig Derfor bleker jeg øyenbrynene, for så å farge over med øyenbrynspenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moschino Skrevet 3. mai 2014 #11 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg bestiller kroppshårbleking fra Boots Apotek på nettet Koster bare 52 kr, og svir ingenting. Anbefales !! Ser mye bedre ut med bleket hår, en kullsorte hår på armene som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå