Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #1 Del Skrevet 11. juni 2004 Har akkurat begynt på jobb igjen etter det mest fantastiske året i mitt liv som hjemmeværende mamma. Fatter ikke at det er over. Savner det lille nurket mitt helt forferdelig. Hadde jeg hatt råd skulle jeg vært lengre hjemme, synes jeg får se henne alt for lite nå. Etter jeg kommer hjem av jobb er det jo bare en liten stund til hun skal legge seg. Er det flere som har det som meg? :bukke: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #2 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja desverre. Sånn er det bare, man må jo tjene til livets opphold. Ikke noe vits i å ha dårlig samvittinghet. Det blir bedre skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #3 Del Skrevet 11. juni 2004 Begynte i jobb igjen i Februar og syntes det var grusomt de første ukene. Nå vet jeg at hun har det helt topp og jeg roer meg mer ned. Heldigvis er hun ikke langt unna hvor jeg jobber så dersom det blir for ille kan jeg alltids ta turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 11. juni 2004 #4 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg gleder meg som en unge til å begynne å jobbe igjen jeg. Skal bli deilig å gjøre noe annet enn å skifte bleier, mate og legge. Kommer selvsagt til å savne lille prins, men vet at han har det like bra sammen med pappa'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå