AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Hvordan er denne kjolen til 17.mai-fest? For formell? Eller fin? Og hva kan jeg kombinerer den med av tilbehør?http://www.hm.com/no/product/26702?article=26702-A Anonymous poster hash: a235d...b84
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syns den var kjempe fin, klassisk og pen. Kan eventuelt sprites opp litt med et statement smykke? Anonymous poster hash: ee82a...cde
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 I halsen eller rundt håndleddet? Kunne jeg hatt noe i korall for eksempel? Har du noen eksempler? :-) Jeg har både øredobber og ring på fingeren som jeg alltid har på, i sølv. Frisyre blir sikkert sideflette fra tidligere på dagen med bunad. Anonymous poster hash: a235d...b84
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Jeg synes sølv er fint til blått. Ville ikke brukt så mange smykker. Anonymous poster hash: 24e2e...004
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Super kjole. Skikkelig fin. Korall fungerer helt super, - og det samme gjør både sølv og gull. Helt fritt valg ut fra hva du selv klèr best.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Takk for det. Liker den veldig godt selv. Jeg er ikke helt komfortabel med slik mine ben ser ut. Kan jeg bruke strømper til denne (sorte? hudfargede?) eller er det noe jeg bare burde droppe, og heller passe på å ha pent stelte føtter? Anonymous poster hash: a235d...b84
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Takk for det. Liker den veldig godt selv. Jeg er ikke helt komfortabel med slik mine ben ser ut. Kan jeg bruke strømper til denne (sorte? hudfargede?) eller er det noe jeg bare burde droppe, og heller passe på å ha pent stelte føtter? Anonymous poster hash: a235d...b84 De færreste av oss er så veldig sommerbrune midt i mai, i alle fall om jeg skal tenke på mine omgivelser... Og med en litt mørk kjole så vil jeg kanskje si at et strømpepar ikke er en dum idè nei. Farven på strømpene synes jeg du står fritt til å velge selv, men om kjolen er dyp blå så kan det kanskje bli litt hardt med sort? - i alle fall om du tenkte på tykke strømper. Tynne derimot, 20 denier og tynnere går fint med sort. Ellers har vi jo litt sprekere farver hvor farven på strømpene kan tas opp i et halssmykke eller et armbånd og øredobber, og skoene kan holdes i kjolefarven. - med mønster eller søm, eller helt rene. Hudfarvede er helt trygt, og også disse kan være litt mer spesielle med mønster eller søm, om du vil være litt 'vågal'
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Tenkte litt tynnere strømper av typen 20 denier kanskje. Føler at sort er "safest", samtidig er det gøy med noe nytt også! Jeg har tidligere brukt strømpebukse, og vil kanskje gjøre det nå også, men det er upraktisk, klamt og lager en "strømpebuksestrek" under kjolen.. Sitter strømper fast på låret uten å gli ned, selv om en ikke bruker hoftebelte eller hva det kalles? *Uviten* Anonymous poster hash: a235d...b84
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Tenkte litt tynnere strømper av typen 20 denier kanskje. Føler at sort er "safest", samtidig er det gøy med noe nytt også! Jeg har tidligere brukt strømpebukse, og vil kanskje gjøre det nå også, men det er upraktisk, klamt og lager en "strømpebuksestrek" under kjolen.. Sitter strømper fast på låret uten å gli ned, selv om en ikke bruker hoftebelte eller hva det kalles? *Uviten* Anonymous poster hash: a235d...b84 Du kan helt fint bruke det som på norsk kalles stay-ups (UK: hold-ups). De har silikonstriper på innersiden av strømpens toppkant, slik at de holder seg pent på plass. - de er også enkle å få tak i her hjemme Stay-ups skal ikke brukes sammen med strømpebelte eller hofteholder, til det trenger man tradisjonelle strømper... og de holder seg ikke oppe uten å henge fast i 'noe' ('noe' kan være en basque/bustier/corselette, et strømpebelte, en hofteholder). Lenkene i dette innlegget er lagt for idèer og inspirasjon, derfor ble det mange av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå