AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Hei. Etter en stor krangel forleden dag sa kjæresten min at vi burde ta en uke fra hverandre. Det vil si vi kan snakke som normalt med hverandre på Facebook og lignende, men ikke være med hverandre. Hun betrygget meg om at hun ikke ville gjøre det slutt, men heller få litt perspektiv på saken vi kranglet om og få tid til å eventuelt legge den bak seg. Jeg har vært en aktiv bruker her inne lenge nok til å vite at en pause sjelden går bra, så jeg er veldig bekymret? Er dette vanligvis bare en unnskyldning for å distansere seg og gjøre det enklere å slå opp? Eller burde jeg ikke stresse? Er helt fra meg av redsel og bekymring, vet ikke hva jeg skal gjøre av meg,hjelp! Anonymous poster hash: 30f56...1f1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 LOL. Hva med å vente og se? Ingen her som er synske Anonymous poster hash: b0362...db7
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Dette kan vel vippe begge veier. Høres kanskje teit ut, men jeg lurer på hvor gamle dere er? Som ungdom så tenker jeg at pauser er noe dem har i hytt og pine. Som voksen så tenker jeg at pause ikke er akseptabelt.Man kommuniserer og blir enige. 1
Ferny Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 God grunn til bekymring, men det kan jo ordne seg om dere begge vil det.
Uheldigtype Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Dette kan vel vippe begge veier. Høres kanskje teit ut, men jeg lurer på hvor gamle dere er? Som ungdom så tenker jeg at pauser er noe dem har i hytt og pine. Som voksen så tenker jeg at pause ikke er akseptabelt.Man kommuniserer og blir enige. Nettopp. Det kan gå begge veier. Vil også tro at det er kommunikasjonen det står på i dette tilfellet. Snakk sammen, TS. Endret 1. mai 2014 av Uheldigtype
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå