AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 jeg har ingenting å bruke! ingen kjoler som passer seg, de jeg har er utringet og rumpekorte etter en periode med mye festing. sååå anstendige kjoler eier jeg ikke. kan jeg gå med hvit skjorte og noe som ligner dressbukse? panikktilstander her! hvis ikke, hva kan jeg kjøpe som ikke koster flesk? Anonymous poster hash: 9faf3...745
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Pen hvit skjorte med dressbukse går fint. Hvis du setter opp håret og kanskje har noen blomster i og ei 17-maysløyfe på brystet blir det veldig bra. Ikke ha smokey eyes, gå heller for lysere og mer naturlig sminke. Hvis du heller vil ha kjole kan du finne billige sommerkjoler på hm, cubus etc. Velg en som går til over knærne eller lenger, og ikke er kraftig utringet. Ha en lett jakke over hvis det er kjølig. Kjolen kan du sikkert få bruk for flere ganger i sommer. Anonymous poster hash: 45fea...c67 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 kan jeg bruke svarte joggesko? jeg har et par til som er nyere og penere men de er blå og oransje så de er nok ikke det beste Anonymous poster hash: a1f80...2ea
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 kan jeg bruke svarte joggesko? jeg har et par til som er nyere og penere men de er blå og oransje så de er nok ikke det beste Anonymous poster hash: a1f80...2ea Helst bør du vel bruke pensko, men det kan bli veldig mye gåing og pensko er ikke alltid veldig godt egnet til det. Hvis joggeskoene er pene, rene og ikke synlig slitt kan de brukes, i hvert fall hvis de er ensfargede. Anonymous poster hash: 45fea...c67
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Helst bør du vel bruke pensko, men det kan bli veldig mye gåing og pensko er ikke alltid veldig godt egnet til det. Hvis joggeskoene er pene, rene og ikke synlig slitt kan de brukes, i hvert fall hvis de er ensfargede. Anonymous poster hash: 45fea...c67 jeg ber om å drepe føttene mine om jeg går såppas mye i pensko. jeg har desverre en fotlidelse som gjør at god støtte og demping er et must noe det finnes fint lite av i pensko de er ensfargede, men kanskje litt slitt. men jeg tenker at i en folkemengde så er det vel ingen som tenker over det uansett? Anonymous poster hash: a1f80...2ea
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 kan jeg bruke svarte joggesko? jeg har et par til som er nyere og penere men de er blå og oransje så de er nok ikke det beste Anonymous poster hash: a1f80...2ea Nei! Anonymous poster hash: 2e278...754
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Med fotproblemer anbefaler jeg å kjøpe noen skikkelige pensko i skinn, og gå disse inn. Ecco har blant annet mange i rimelige summer (5-900 kroner paret). Jeg har et par svarte pumps som er så perfekt på foten min at jeg kan gå flere mil på brostein med dem. Jeg må pusse dem noen ganger i året, men de holder seg utrolig fine. Tar ikke så lang tid å gå inn sko i skinn om de er i riktig passform og størrelse (ikke for smale foran, ikke for trange). Kanskje et par-fire bruk så er skoen formet etter foten din. Anonymous poster hash: 02383...0f1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 jeg ber om å drepe føttene mine om jeg går såppas mye i pensko. jeg har desverre en fotlidelse som gjør at god støtte og demping er et must noe det finnes fint lite av i pensko de er ensfargede, men kanskje litt slitt. men jeg tenker at i en folkemengde så er det vel ingen som tenker over det uansett? Anonymous poster hash: a1f80...2ea Joggesko og 17 mai hører ikke sammen. Selv i en stor folkemengde hadde jeg spottet deg ut. Så jo - det er noen som tenker over det Hva med et par søte ballerinasko? Bedre å gå med enn høye hæler, og veldig mye penere enn joggesko. 1
Hecubaa Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Jeg hadde ikke ofret føttene mine ved å tvinge på meg pensko hvis jeg hadde hatt en fotlidelse - selv ikke på 17.mai..
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Nei!Anonymous poster hash: 2e278...754 om hun har bukse kan hun det. Skal man gå er gode sko viktigere enn at de er fine. Spesielt om man har problemer med beina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå