Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og han jeg har noe på gang med har hittil bare møttes blant flere folk, som oftest på fest (men vi har ikke nødvendigvis drukket så mye). Vi trekker oss ofte litt unna de andre og har snakket masse både da og over nett. Vi holder rundt hverandre, sitter sammen, kysser og slikt hele tiden. Likevel er jeg litt bekymret for at det blir kleint når jeg på lørdag skal på besøk hos ham. Hva kan jeg snakke om, hva kan jeg gjøre for å holde en samtale gående? Hva bør vi finne på? :)

Anonymous poster hash: 6c889...35b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:)

Gjest constance90
Skrevet

Ta med et brettspill! Masse gode diskusjoner og samtale emner starter med en runde Trivial Pursuit.

Men så er jeg litt nerd da. :plystre:

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvis dere klarer å holde en samtale på fest, gjør dere det nok også alene. Og hvis dere er hjemme hos ham kan du jo i nødstilfelle sjekke ut musikken hans og snakke om det, eller foreslå at dere skal se en film, eller rett og slett bare kose.

AnonymBruker
Skrevet

Se film og lage noe mat!

Anonymous poster hash: 14550...cf9
AnonymBruker
Skrevet

Spill LUDO, da må du ha sex for å komme i gang... :danse:

Anonymous poster hash: f3016...fc6
  • Liker 2
Gjest constance90
Skrevet

Spill LUDO, da må du ha sex for å komme i gang... :danse:

Anonymous poster hash: f3016...fc6

Dritbra! :pls:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, haha :) Setter veldig stor pris på fler! Både gleder og gruer meg veldig..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ta med en vin..

Synes ikke idéen med spill er så dum, men sjekk om reglene er forstålige.

Relativt tidlig i datinga fikk jeg det for meg at vi skulle teste et nytt brettspill en kompis hadde glemt hos meg. Hadde aldri spilt det, og det var det jo en grunn for.. Spillet, som forøvrig heter carcassone eller noe, var kjempe sært og vanskelig. Vi bare satt å knota en times tid.. Vi hadde holdt på en liten stund da, så ikke veldig stress, men hadde det skjedd på first date hadde det kanskje blitt litt kleint..

Anonymous poster hash: 6e264...fb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...